Ford-ის $30-ათასიანი ელექტრო-პიკაპი 2027 წელს გამოვა, ბევრად გამარტივებული წარმოების პროცესით

Ford-მა დააანონსა ახალი, საშუალო ზომის ელექტრო-პიკაპი, რომელიც 2027 წელს გამოვა და დაახლოებით $30,000 ეღირება. ავტომობილი აგებული იქნება ახალ, რევოლუციურ პლატფორმაზე, რომელიც წარმოების პროცესს მნიშვნელოვნად ამარტივებს და აიაფებს.

Ford-ის $30-ათასიანი ელექტრო-პიკაპი 2027 წელს გამოვა, ბევრად გამარტივებული წარმოების პროცესით

ეს ელექტრომობილის დიზაინისა და აწყობის სრულიად ახალი მიდგომაა.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

Ford-ი 2027 წელს ახალ, საშუალო ზომის, პიკაპს გამოუშვებს, რომლის სამიზნე ფასიც $30,000 იქნება. ამის შესახებ ავტომწარმოებელმა დღეს განაცხადა. ჯერჯერობით უსახელო პიკაპი Ford-ის უფრო ხელმისაწვდომი ელექტრომობილების (EV) სერიაში პირველი იქნება, რომელიც აგებული იქნება ახლადშექმნილ, მოქნილ საავტომობილო პლატფორმაზე და აშშ-ში წარმოებულ პრიზმულ ლითიუმ-რკინა-ფოსფატის ბატარეებზე.

ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, Ford-ის თანამშრომლების გუნდი ქვეყნის მეორე მხარეს, კომპანიის ბაზიდან შორს, მუშაობდა. ლონგ-ბიჩზე განცალკევებით მომუშავე ელექტრომობილების განვითარების ცენტრმა, Ford-ის EV-ების შემდეგი ოჯახის დიზაინსა და აწყობას, როგორც სუფთა ფურცლიდან დაწყებულ პრობლემას, ისე მიუდგა.

ეს ცვლილება Ford-ის სტრატეგიის კორექტირების ნაწილია, რომელმაც გასულ კვირას F-150 Lightning-ის სრული ზომის პიკაპისა და e-Transit-ის ფურგონის შემცვლელების გამოშვება გადადო, რათა პრიორიტეტი უფრო პატარა და ხელმისაწვდომ EV-ებზე გაეკეთებინა.

ეს ნამდვილად წარმოებას ეხება

იმისთვის, რომ ეს ელექტრომობილები უფრო იაფი გამხდარიყო, Ford-ს მათი წარმოება უფრო მარტივი და სწრაფი უნდა გაეხადა. გამარტივებული არქიტექტურა ნიშნავს, რომ გაყვანილობის სისტემა 1.3 კმ-ით ნაკლებ სპილენძს იყენებს. ჩვეულებრივ Ford-თან შედარებით, არის 40%-ით ნაკლები სამუშაო სადგური, 20%-ით ნაკლები კომპონენტი და 25%-ით ნაკლები სამაგრი, ხოლო აწყობის საერთო დრო Ford-ის საშუალო მაჩვენებელზე 15%-ით სწრაფი იქნება.

Ford-ი საწარმოო ხაზს სამ ნაწილად ყოფს. ერთი აწყობს წინა ქვეაწყობას, მეორე — უკანა ქვეაწყობას, მესამე კი — ბატარეის პაკეტსა და ინტერიერს, რომლებიც შემდეგ საბოლოო აწყობისთვის ერთიანდება. ამ მიდგომის შესაძლებლად, კომპანიამ წინა და უკანა ქვეჩარჩოებისთვის დიდი, მთლიანი ჩამოსხმული ნაწილების გამოყენება დაიწყო.

„არსებობენ სხვებიც, რომლებიც დიდი ზომის ჩამოსხმულ ნაწილებს იყენებენ, მაგრამ არა ისე, როგორც ჩვენ. ჩვენ არ ვიცით არავინ, ვისაც ოდესმე ავტომობილი ამ გზით, სამ ნაწილად აეწყოს და ბოლოს გაეერთიანებინოს,“ — განმარტა დაგ ფილდმა, Ford-ის EV-ს, ციფრული და დიზაინის მთავარმა ოფიცერმა.

რას უნდა ველოდოთ?

Ford-ი პიკაპის შესახებ ჯერ ბევრს არაფერს ამბობს, რომლის შოურუმებში გამოჩენამდეც ჯერ კიდევ ორი წელია.

  • ის დაახლოებით Ford Maverick-ის გარე ზომის უნდა იყოს.

  • ექნება Toyota RAV4-ის მსგავსი ან მეტი შიდა სივრცე.

  • ექნება როგორც წინა საბარგული („frunk“), ისე ძარა.

  • Ford-ი ამბობს, რომ ის ისევე სწრაფად აჩქარდება, როგორც EcoBoost Mustang-ი.

  • 400-ვოლტიანი LFP-ბატარეა აშშ-ის EV-პაკეტის საშუალო ზომაზე დაახლოებით 15%-ით პატარა იქნება.

თუმცა, კომპანია ჯერ არ არის მზად, დააკონკრეტოს ისეთი დეტალები, როგორიცაა დამუხტვის დრო, ბატარეის ტევადობა ან მანძილის შეფასებები.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0