Lotus-მა ჯერ კიდევ იცის, როგორ შექმნას მძღოლზე ორიენტირებული ავტომობილი: 2025 წლის Emira V6-ის ტესტ-დრაივი
Lotus Emira V6 არის ძრავის ცენტრალური განლაგების მქონე სპორტული ავტომობილი, რომელიც მექანიკური გადაცემათა კოლოფითაა აღჭურვილი — იშვიათობა 2025 წელს. წაიკითხეთ Ars Technica-ს დეტალური მიმოხილვა და ტესტ-დრაივი.

ძრავის ცენტრალური განლაგების მქონე სპორტული ავტომობილი სულ უფრო იშვიათი ხდება, მაგრამ Lotus-ი თავისი Emira-თი ამ დროშას კვლავ ატარებს. ის ხელმისაწვდომია როგორც V6 კომპრესორიანი, ისე ტურბირებული ოთხცილინდრიანი ძრავებით. თავისი საჭით, კომპაქტური ზომებით, სტანდარტული მექანიკური გადაცემათა კოლოფითა და დაბალი მასით, ის სუფთა ჰაერის ჩასუნთქვას ჰგავს და მზადაა, ენთუზიასტების გულები დაიპყროს. V6 ვერსიის ფასი $102,250-დან იწყება, რაც მას Porsche 718 Cayman GTS-ის პირდაპირ კონკურენტად აქცევს.
წინა Lotus-ების მსგავსად, Emira-ს საფუძველი წებოვანი შეერთებით აწყობილი ალუმინის შასია, ორმაგი განივი ბერკეტების მქონე დაკიდებით და ძრავით, რომელიც სავარძლების უკან არის დამონტაჟებული. ასალაგმი წონა არც ისე დაბალია, როგორც იფიქრებდით — 1,445 კგ, მაგრამ ის კომპაქტურ ზომებშია მოქცეული.
სავარძლების უკან Toyota-ს წარმოების 3.5-ლიტრიანი V6 ძრავაა. Lotus-მა ძრავა დააკონფიგურირა და Eaton/Edelbrock-ის წარმოების კომპრესორი დაამატა. ის სპორტული მოტოციკლივით თავისუფლად ბრუნავს და 2,000 ბრ/წთ-ის ზემოთ ბასრი, აგრესიული ხმა აქვს. დრამატულობას მატებს უკანა ხედვის სარკეში შემოვლითი სარქველის ხილვადობა. სიმძლავრე 400 ცხ.ძ.-ს, ხოლო მაბრუნებელი მომენტი 420 ნმ-ს შეადგენს. 0-დან 97 კმ/სთ-მდე აჩქარებას სულ რაღაც 4.3 წამი სჭირდება.
გადაცემათა კოლოფი შეიძლებოდა, უკეთესი ყოფილიყო
ვინაიდან ის ერთ-ერთია იმ მცირერიცხოვან მექანიკური კოლოფით აღჭურვილ სპორტულ ავტომობილებს შორის, რომლებიც ჯერ კიდევ ხელმისაწვდომია, კონფლიქტური გრძნობა მეუფლება. ერთი მხრივ, 2025 წელს სიჩქარეების საკუთარი ხელით გადართვა შესანიშნავია. მეორე მხრივ, გადაცემათა კოლოფის ბერკეტი ზოგჯერ საკმაოდ არასასიამოვნო და ხისტია. უნაკლო, სწრაფ გადართვებს პრაქტიკა სჭირდება — უმჯობესია, შეანელოთ და უფრო მეთოდური იყოთ.
მიუხედავად იმისა, რომ საკმაოდ ველურად გამოიყურება, განსაკუთრებით სატესტო ავტომობილის Isotope Green-ის ფერში, 2025 წლის Emira არის ის, რასაც მე „ენთუზიასტის ყოველდღიურ ავტომობილს“ დავარქმევდი. Lotus-ის სპორტული დაკიდების წყალობით, ის კარგად უმკლავდებოდა უსწორმასწორო და ხรุขรุ გზებს და ყოველთვის მაგრძნობინებდა, რასთან ჰქონდათ საქმე Michelin Pilot Sport Cup 2-ის საბურავებს.
ფრთხილად იყავით, სად დებთ პროდუქტებს
ინტერიერმაც გამაოცა. Lotus-ს აქვს წვდომა მისი მშობელი კომპანიის, Geely-ს, იმპერიის ნაწილებსა და კომპონენტებზე. აქ, ინფოთეინმენტ ეკრანი და გადამრთველები, როგორც წესი, ჩინეთში, დაბალი კლასის Geely-ს მანქანებში გვხვდება. მაგრამ ყველაფერი სასიამოვნო გამოსაყენებელი იყო, დანარჩენს კი უხვი Alcantara და ნაკერიანი ტყავი ავსებს. ერთადერთი თვისებები, რომლებიც Emira-ს ყოველდღიურად მართვის უნარს აფერხებს, მისი ჭიქის დამჭერები და საბარგულის სივრცეა.
პირველი გადაცემათა კოლოფის ბერკეტის უკან მდებარეობს. მისი 150-ლიტრიანი საბარგული კი პირდაპირ გამონაბოლქვის სისტემის თავზეა განთავსებული, ასე რომ, პროდუქტების საყიდლად სიარული ან სწრაფი უნდა იყოს, ან ტვირთი მგზავრის სავარძელზე უნდა დატვირთოთ. სამწუხაროდ, Emira-ს მფლობელებს არ შეუძლიათ, ისარგებლონ წინა საბარგულის („frunk“-ის) მოხერხებულობით, როგორც Porsche-ს Cayman-ში.
მოსახვევიანი გზები Emira-ს ბუნებრივი გარემოა. ის, თუ როგორ მიედინება მანქანა დაკლაკნილ გზებზე, უბრალოდ, უშფოთველია, მისი ინფორმატიული და მგრძნობიარე ელექტროჰიდრავლიკური საჭის, შესანიშნავი შასის კომუნიკაციის, მინიმალური ძარის რყევისა და შესანიშნავი მოჭიდების წყალობით.
მუხრუჭებიც თანაბრად ენთუზიასტზეა მორგებული. პედალი მყარი იყო და კარგი მოდულაციის საშუალებას იძლეოდა, რაც დიდ თავდაჯერებულობას მმატებდა.
Lotus-ის უახლეს Emira V6-ში საწუწუნო ცოტა რამ არის. იმედი მაქვს, ეს მანქანები კიდევ დიდხანს დარჩება ჩვენთან.
ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.
გაზიარება
როგორია თქვენი რეაქცია?






