XeSS SDK 2.1-ის გამოშვება Intel-ის Framegen-ტექნოლოგიას AMD-სა და Nvidia-ს GPU-ებისთვის ხსნის
Intel-მა გამოუშვა XeSS 2.1.0 SDK, რომელიც მის კადრების გენერაციის (frame generation) ტექნოლოგიას AMD-სა და Nvidia-ს თანამედროვე ვიდეობარათებთან თავსებადს ხდის. ეს ნაბიჯი Intel-ის ტექნოლოგიის უფრო ფართოდ გავრცელებას ისახავს მიზნად.

Xe Low Latency ასევე კროს-პლატფორმული ხდება, თუ framegen-ი ჩართულია.
Intel-მა ოფიციალურად გამოუშვა XeSS 2.1.0 SDK, მისი Xe Super Sampling (XeSS) ფრეიმვორქის მნიშვნელოვანი განახლება, რომელსაც უფრო ფართო GPU-მხარდაჭერა მოაქვს და კადრების გენერაციას (frame generation) AMD-სა და Nvidia-ს ბარათებისთვის ხსნის. განახლება ამატებს Xe Frame Generation-ის მხარდაჭერას ნებისმიერი GPU-სთვის, რომელსაც Shader Model 6.4-ის ან უფრო ახალი ვერსიის მხარდაჭერა აქვს, მათ შორის, GeForce GTX 10-სერიისა და უფრო ახლებისთვის და AMD-ს Radeon RX 5000 სერიიდან მოყოლებული.
ადრე, XeSS 2-ის ფუნქციების სრულ პაკეტზე, რომელიც მოიცავს super resolution-ს (XeSS-SR), frame generation-ს (XeSS-FG) და დაბალი დაყოვნების რეჟიმს (XeLL), წვდომა მხოლოდ Intel Arc-ის მომხმარებლებს ჰქონდათ. 2.1.0 ვერსიით, სამივე ფუნქციის იმპლემენტაცია ახლა არა-Intel-ის GPU-ებზეც არის შესაძლებელი. თუმცა, დაბალი დაყოვნების რენდერინგი არა-Intel-ის ბარათებზე მხოლოდ მაშინ ერთვება, როდესაც FG აქტიურია.
მიუხედავად იმისა, რომ ეს უფრო ფართო ათვისებისთვის კარს აღებს, XeSS 2.1 SDK-ს მხარდაჭერა ავტომატური არ არის. მაშინაც კი, თუ თამაში უკვე უჭერს მხარს XeSS 2-ს, დეველოპერებს მაინც მოუწევთ ახალი SDK-ვერსიის ინტეგრირება, რათა Nvidia-სა და AMD-ს GPU-ებისთვის თავსებადობა ჩართონ.
ტექნიკური დეტალები
შიდა მექანიზმის თვალსაზრისით, XeSS 2.1 იყენებს DP4a-ინსტრუქციებს თავისი კონვოლუციური ნერვული ქსელების გასაშვებად არა-Intel-ის GPU-ებზე — რაც სარეზერვო გზას სთავაზობს, როდესაც Intel-ის XMX-ბირთვები ხელმისაწვდომი არ არის. Intel Arc-ის Alchemist-ისა და Battlemage-ის GPU-ებზე, XMX-ი კვლავ უკეთეს ეფექტიანობასა და წარმადობას უზრუნველყოფს კადრების გენერაციისთვის. ამის საპირისპიროდ, Nvidia-სა და AMD-ს ბარათები იყენებენ compute shader-ზე დაფუძნებულ ვერსიას, რომელმაc, შესაძლოა, ოდნავ დაბალი გამოსახულების ხარისხი, ოდნავ მაღალი რესურსების ხარჯზე, მოგვცეს.
მიუხედავად იმისა, რომ მეტი კროს-პლატფორმული თავსებადობა მისასალმებელია, ამ დროისთვის მხოლოდ 44 თამაში უჭერს მხარს XeSS 2-ს, რაც ამ წლის დასაწყისში არსებულ 22-თან შედარებით ზრდაა. XeSS 2-ის ზოგადად ნელი ათვისებისა და თამაშების უახლეს SDK-ზე განახლებისთვის საჭირო დეველოპერული ძალისხმევის გათვალისწინებით, შესაძლებელია, რომ XeSS 2.1-ისა და მისი კროს-პლატფორმული უპირატესობების რეალური ხელმისაწვდომობა ძალიან შეზღუდული იყოს.
მიუხედავად ამისა, ის ფაქტი, რომ XeSS 2 SDK-ს ინტეგრაცია ახლა რთავს framegen-სა და დაბალი დაყოვნების ფუნქციებს ყველა GPU-მწარმოებლისთვის, შესაძლოა, ის უფრო მიმზიდველი გახადოს დეველოპერებისთვის.
ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.
გაზიარება
როგორია თქვენი რეაქცია?






