2025 წლის Morgan Plus Four-ის მიმოხილვა: როგორც ჩანს, ასეთებს ჯერ კიდევ აკეთებენ

ბრიტანული სპორტული ავტომობილების მწარმოებელი Morgan-ი Plus Four-ით აშშ-ის ბაზარზე ბრუნდება. წაიკითხეთ დეტალური მიმოხილვა კლასიკური დიზაინის, BMW-ს თანამედროვე ძრავისა და იმედგამაცრუებელი ავტომატური გადაცემათა კოლოფის შესახებ.

2025 წლის Morgan Plus Four-ის მიმოხილვა: როგორც ჩანს, ასეთებს ჯერ კიდევ აკეთებენ

Morgan-ის მემკვიდრეობითი დიზაინი BMW-ს ძალურ აგრეგატსა და უსაფრთხოების სტანდარტებისგან ბევრ გამონაკლისს მოიცავს.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

ახალი Morgan Plus Four-ის ძრავის ხუფის რომელიმე მხარეს თუ აწევთ, ამ სხვა მხრივ ემინენტურად კლასიკური შესახედაობის ავტომობილის ძრავზე ვერც კარბურატორებს და ვერც ჰაერის შემშვებ ძაბრებს ვერ იპოვით. Plus Four-ის უახლესი თაობა ამერიკის ბაზარზე წელს, 2005 წლის შემდეგ პირველად, ბრუნდება.

რაც მთავარია, Plus Four-ის ეს უახლესი თაობა, რომლის დებიუტიც სხვა რეგიონებში 2020 წელს შედგა, შოკისმომგვრელად მსუბუქი რჩება და ახლა იყენებს წებოვანი შეერთებით აწყობილ ალუმინის შასის, რაც მართვადობასა და სიმყარეს აუმჯობესებს, თანამედროვე BMW-ს ძალური აგრეგატის სიმძლავრის გამოყენებისას. მაგრამ Morgan-ი კვლავ აწყობს კორპუსს იფნის ხის კარკასზე, რაც ამტკიცებს, რომ ძველი მეთოდები, რომლებმაc პატარა ბრიტანულ მწარმოებელს ბაზარზე დაბალი მოცულობის მწარმოებლად, გონივრულ ფასად, დარჩენის საშუალება მისცა, შესაძლოა, არასდროს მოკვდეს.

ავტომატი? სერიოზულად?

ამ პატარა სპორტული ავტომობილის ფასი მაინც საკმაოდ ადვილად შეიძლება, ექვსნიშნა ციფრს მიუახლოვდეს. და სამწუხაროდ — თითქმის დაუჯერებლად — Morgan-მა აშშ-ში მექანიკური ვერსიის გაგზავნაზე უარი თქვა. ZF-ის რვასიჩქარიანი ავტომატი ახლა ერთადერთი ვარიანტია.

მას შემდეგ, რაც შიგნით მოვთავსდი, მივხვდი, რომ ალუმინის შასი 82 მმ-ით ახანგრძლივებს ბორბლების ბაზას და ორადგილიანი კაბინა ოდნავ მეტ სივრცეს გვთავაზობს. ნაცნობი BMW-ს გადაცემათა კოლოფის ბერკეტი აბსოლუტურად შეუფერებლად გამოიყურება და მთავარ შეხსენებად გვევლინება, რომ შევიწროებულ პედლების განყოფილებაში გადაბმულობის პედალს ვერ ვიპოვით. მიჭირს, გავიგო გადაწყვეტილება, გაიყიდოს მხოლოდ ავტომატური ვერსია აშშ-ში, რაც, როგორც ჩანს, ხელყოფს ენთუზიასტების ბაზარს, რომლის დასაკმაყოფილებლადაც Morgan-მა ეს მანქანა სპეციალურად შექმნა.

კარგი, ეს სახალისოა

როგორც კი BMW-ს ტურბირებულ ოთხცილინდრიან ძრავზე ოდნავ მეტად მიაჭერთ, 255 ცხ.ძ. და 400 ნმ მაბრუნებელი მომენტი ამ მასის ნაკლებობას საკმაოდ სასიამოვნოს გახდის. სრული გაზით ან ტახომეტრის ზედა ნაწილში სწრაფი გადართვებისას უკანა საბურავები ადვილად მოსრიალდა. კიდევ უკეთესი, Sport+ რეჟიმში გადავედი, ESC სრულად გამოვრთე და რამდენიმე სახალისო პატარა დრიფტიც ვცადე.

საჭე, მიუხედავად იმისა, რომ ბევრ თანამედროვე ელექტრონულად დამხმარე მანქანასთან შედარებით მძიმეა, მაინც ადვილად ტრიალებს, რათა ნებისმიერი უხერხული მოძრაობა სწრაფი კონტრ-რულვით გამოასწოროს.

ეჭვგარეშეა, დღეს გზაზე ვერაფერი შეედრება Plus Four-ს. რომელი სხვა მსუბუქი სპორტული მანქანა გადარჩა თანამედროვე ეპოქაში, როდესაც Porsche Boxster-ი ან თუნდაც Lotus Emira ახლა 1,360 კგ-ზე მეტს იწონის?

ნაკლოვანებები

Plus Four-ის ზოგიერთი ასპექტი ნამდვილად საჭიროებს გაუმჯობესებას. საჭე Lotus Elise-ს ან თუნდაც ორიგინალი Tesla Roadster-ის საჭეს მოგაგონებთ — პლასტმასისებრი და იაფია, მიუხედავად იმისა, რომ ტყავი და ფიზიკური ფორმა სინამდვილეში საკმაოდ კარგია.

მაშინაც კი, როდესაც სახურავი აწეულია და მოსახსნელი კარის პანელები ადგილზეა, Plus Four-ი არასდროს უახლოვდება ამინდისგან დაცულ მდგომარეობას, რადგან მარცხენა იდაყვის გარშემო ძლიერ ორპირ ქარს ვგრძნობდი, მოძრავ პლექსიგლასის ფანჯრებს კი საერთოდ არ აქვს რეზინები.

მიუხედავად ამისა, არაფერი, რაც მიტარებია, არ აერთიანებს მართვის სიამოვნებასა და საზოგადოების აღფრთოვანებას იმ დონეზე, როგორც ახალი Plus Four-ი. $103,970 ფასად, მე უბრალოდ, ვერ ვპატიობ გადაწყვეტილებას, არ შემოგვთავაზონ მექანიკური გადაცემათა კოლოფის არჩევანი, რაც ამ კლასიკურ როდსტერს სრულიად სხვა ცხოველად გადააქცევდა.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0