2025 წლის Audi RS 3: ხუთცილინდრიანი „ასაფეთქებელი“

Audi-m განაახლა თავისი კომპაქტური სპორტული სედანი, RS 3, რომელიც ბაზარზე უკანასკნელი ხუთცილინდრიანი ძრავის მქონე ავტომობილია. გაეცანით პირველი ტესტ-დრაივის შთაბეჭდილებებს.

2025 წლის Audi RS 3: ხუთცილინდრიანი „ასაფეთქებელი“

განახლებული კომპაქტური სედანი ხასიათს ხელმისაწვდომ პაკეტში ათავსებს.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

ხუთცილინდრიანი ძრავა, რომელიც პირველად სამგზავრო ავტომობილში Mercedes-Benz-მა 1974 წელს გამოიყენა, ყოველთვის საავტომობილო სამყაროს უცნაურობად ითვლებოდა. ეს არატრადიციული კონფიგურაცია 1980-იან წლებში დამკვიდრდა, როდესაც მწარმოებლებს სჭირდებოდათ განივად განლაგებული ძრავა, რომელიც V6-ზე ვიწრო, მაგრამ ოთხცილინდრიანზე უფრო გლუვი და მძლავრი იქნებოდა.

გარკვეული პერიოდის განმავლობაში, ძრავა, თავისი გამორჩეული გამონაბოლქვის ხმით, მჭიდროდ დაუკავშირდა Audi-ს სამოდელო ხაზს. თუმცა, ტექნოლოგიების განვითარებასა და ტურბოდაბერვის გავრცელებასთან ერთად, ხუთცილინდრიანი ძრავის საჭიროება შემცირდა. დღეს, $63,400-იანი RS 3 ამ კონფიგურაციის უკანასკნელი წარმომადგენელია — არა მხოლოდ Audi-სთვის, არამედ ზოგადად, სერიული წარმოების ავტომობილებისთვის.

ელექტრიფიკაციაზე მზარდად ფოკუსირებულ ეპოქაში, RS 3-ის მეორე თაობის გამოჩენა 2022 წელს ფანებისადმი პატივისცემას ჰგავდა. თუმცა, მიუხედავად იმ სირთულეებისა, რომლებსაც ტრადიციული სპორტული ავტომობილები ბოლო წლებში აწყდებიან, RS 3 არა მხოლოდ გადარჩა, არამედ 2025 წლისთვის განახლდა კიდეც.

გარეგნულად, RS 3-მა მიიღო ახალი წინა და უკანა დიზაინი, ახალი მატრიცული LED ფარები და 19-დუიმიანი დისკების ახალი დიზაინი. სალონი კი აღიჭურვა ახალი მრავალფერიანი LED განათებით, გადაცემათა კოლოფის ახალი, დაბალპროფილიანი სელექტორითა და ახალი საჭით. თუმცა, საჭეზე განთავსებული სენსორული მართვის პანელები, რომლებიც წინა მოდელის ფიზიკურ ღილაკებს ანაცვლებს, სიზუსტისა და საერთო სარგებლიანობის თვალსაზრისით, უკან გადადგმული ნაბიჯივით იგრძნობა.

უნიკალური ძრავა

ერთი რამ, რაც არ შეცვლილა, RS 3-ის ცენტრალური ნაწილია — 2.5-ლიტრიანი ტურბოდაბერვის მქონე ხუთცილინდრიანი ძრავა, რომელიც კვლავ 401 ცხენის ძალასა და 500 ნიუტონ-მეტრ მაბრუნებელ მომენტს გამოიმუშავებს. სიმძლავრე ოთხივე ბორბალს შვიდსიჩქარიანი ორმაგი გადაბმულობის კოლოფისა და დახვეწილი, მრავალდისკიანი უკანა დიფერენციალის მეშვეობით მიეწოდება. Audi-ს ენაზე, RS Torque Splitter-ად წოდებულ ამ აქტიურ დიფერენციალს შეუძლია, ბრუნვის 50%-მდე უკანა ღერძზე გადაიტანოს, შემდეგ კი ამ სიმძლავრის 100% ერთ უკანა ბორბალზე მიმართოს, რაც, თავის მხრივ, საგრძნობლად ამცირებს არასაკმარის მოხვევადობას (understeer).

Audi-მ განაახლა დიფერენციალის მმართველი აპარატურა, რამაც სისტემას ბრუნვის განაწილების უფრო ზუსტი კონტროლის საშუალება მისცა. ეს, RS 3-ის ადაპტირებადი ამორტიზატორების დაკალიბრების დახვეწასთან ერთად, განახლებული მოდელის პერფორმანს-განახლებების ლომის წილს შეადგენს. და მიუხედავად იმისა, რომ ეს მცირე გაუმჯობესებად შეიძლება ჟღერდეს, განახლებულმა ავტომობილმა თავისი წინამორბედის რეკორდულ, ნიურბურგრინგის წრის დროს შვიდ წამზე მეტი მოაკლო.

როგორია საჭესთან?

ანთების ღილაკზე დაჭერით ხუთცილინდრიანი ძრავა ისეთი ხმაურიანი ღრენით ცოცხლდება, რომელიც დღეს გაყიდვაში მყოფ არცერთ სხვა სპორტულ ავტომობილს არ ჰგავს. RS 3-ის გამონაბოლქვის ნოტი მის წარმომავლობას ცხადყოფს და მუდმივად გახსენებთ, რომ რაღაც განსაკუთრებულის საჭესთან ზიხართ.

სურვილისამებრ, სპორტული გამონაბოლქვის სისტემით, RS 3 Dynamic და RS Performance რეჟიმებში აკუსტიკურ ფოიერვერკს გთავაზობთ, მაგრამ უფრო რბილ რეჟიმებში მას შეუძლია, თითქმის შეუმჩნეველ სიჩუმემდე დაცხრეს. სვლა შესაფერისად ხისტია ტრეკზე მორგებული სპორტული სედანისთვის, თუმცა არა მოუხერხებელი, როდესაც უბრალოდ ქალაქში მოძრაობთ. ეს არის ფორმულა, რომელიც RS 3-ს ერთდროულად სახალისოსა და ყოველდღიურ ცხოვრებაში მარტივად გამოსაყენებელს ხდის.

მაგრამ კანიონებია ის ადგილი, სადაც RS 3 და მისი ეშმაკური უკანა დიფერენციალი ნამდვილად ამტკიცებენ თავიანთ ღირებულებას. RS Performance რეჟიმში ეს კომპაქტური სედანი ბასრი მოხვევადობითა და ადვილად კონტროლირებადი ზედმეტი მოხვევადობით (oversteer) გაჯილდოებთ, რაც RS 3-ს უფრო უკანა ამძრავიან ავტომობილს ამსგავსებს, ვიდრე ნებისმიერ სხვა წინა ამძრავზე დაფუძნებულ მანქანას.

Audi-ს ოფიციალური მონაცემებით, 0-დან 97 კმ/სთ-მდე აჩქარებას შთამბეჭდავი 3.6 წამი სჭირდება. თუმცა, სურვილისამებრ, კარბონ-კერამიკული წინა მუხრუჭების მიუხედავად, სამუხრუჭე პედალის სვლა გრძელია, შეგრძნება კი — ღრუბლისებრი, რაც დიდად არ გმატებთ თავდაჯერებულობას, როდესაც ავტომობილის დინამიკურ ლიმიტებს იკვლევთ.

და როგორც წინა მოდელის შემთხვევაში, RS 3-ის საფირმო ხრიკი RS Torque rear მართვის რეჟიმია. ამ რეჟიმის ჩართვისა და წევისა და სტაბილურობის კონტროლის დამხმარეების გამორთვის შემდეგ, RS 3 შეასრულებს დიდ, კვამლიან დრიფტებს, რომელთა შესრულება და შენარჩუნება გასაკვირად ბუნებრივი და ძალდაუტანებელია.

იმის გათვალისწინებით, რომ Audi-ს ხუთცილინდრიანი TT-RS სპორტული კუპე და RS Q3 კროსოვერი ბოლო წლებში წარმოებიდან მოიხსნა, იქმნება შთაბეჭდილება, რომ RS 3 და მისი იდიოსინკრატული ძრავა უკვე ნასესხები დროით ცხოვრობენ. მაგრამ თუ RS 3 მართლაც ამ ძრავის კონფიგურაციის გედის სიმღერა აღმოჩნდება სამგზავრო ავტომობილებში, სულ მცირე, შეგვეძლება, მშვიდად ვიყოთ იმის ცოდნით, რომ მან ღირსეულად დაასრულა.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0