2025 წლის Polestar 3: სპორტული, დახვეწილი და ზოგჯერ — ოდნავ გამაღიზიანებელი

Ars Technica-მ Polestar-ის SUV ფლაგმანი, Polestar 3, გატესტა. გაეცანით ავტომობილის მართვის დინამიკას, ტექნიკურ მონაცემებს, უპირატესობებსა და იმ მცირე ნაკლოვანებებს, რომლებიც მას ახასიათებს.

2025 წლის Polestar 3: სპორტული, დახვეწილი და ზოგჯერ — ოდნავ გამაღიზიანებელი

ჩვენ Polestar-ის SUV-ფლაგმანთან ერთი კვირა გავატარეთ.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

ამ თვის დასაწყისში, Ars-მა Volvo-ს უახლესი ელექტრომობილი, EX90, განიხილა. მაგრამ EX90 არ არის ერთადერთი რეცეპტი, რომლის მომზადებაც ამავე ინგრედიენტებით შეიძლება. ამ შემთხვევაში, ინგრედიენტები SPA2 პლატფორმიდანაა, სამზარეულო კი — Volvo-ს ქარხანა რიჯვილში, სამხრეთ კაროლინაში, რომელიც, Volvo-ს სხვადასხვა მოდელის გარდა, Polestar 3-საც აწარმოებს.

გასაოცარია, რამდენად განსხვავებულია საბოლოო პროდუქტები. Polestar-ი და Volvo, სრულიად მიზანმიმართულად, სხვადასხვა მომხმარებელს უმიზნებენ, ნაცვლად იმისა, რომ ერთმანეთის გაყიდვები „შეჭამონ“. როგორც ახალ ბრენდს, Polestar-ს გაცილებით ნაკლები წინასწარი შეხედულებები ახლავს თან. თუმცა, მხოლოდ იმაზე ფიქრი, რომ Polestar-ი თანამედროვე სკანდინავიური დიზაინის მაგალითია, მისი არასაკმარისი შეფასება იქნებოდა. მისი მართვის დინამიკა უბრალოდ ზედმეტად კარგია.

მაღალი ფასი

სინამდვილეში, თუ არსებობს სხვა ბრენდი, რომელმაc ყურადღება უნდა მიაქციოს, თუ როგორ იმართება Polestar-ი, ეს Porsche უნდა იყოს. თამამი სიტყვებია, ნამდვილად.

Long-range dual motor Polestar 3 (საცალო ფასი: $73,400) აღჭურვილია ორი იდენტური, 241 ცხ.ძ.-ის მქონე მუდმივი მაგნიტის ძრავით. თუმცა, უკანა ძრავზე, თითოეულ მხარეს არსებული გადაბმულობები მოსახვევებში ნამდვილი მაბრუნებელი მომენტის ვექტორინგის საშუალებას იძლევა, ასევე, შეუძლია, უკანა ღერძი სრულად გამორთოს უფრო ეფექტიანი რეჟიმისთვის.

Range რეჟიმის გარდა, შეგიძლიათ, ელოდოთ, რომ უკანა ძრავა მამოძრავებელი ძალის უმეტეს ნაწილს უზრუნველყოფს და საკმაოდ სწრაფ საჭესა და ორკამერიან ადაპტირებად პნევმატურ დაკიდებასთან ერთად, Polestar 3 ძალიან მოქნილად იგრძნობა, მიუხედავად მისი ასალაგმი წონისა, რომელიც 2,623 კგ-მდე შეიძლება ავიდეს. Performance რეჟიმი ყველაფერს ოდნავ უფრო აჩქარებს და 0-დან 96.5 კმ/სთ-მდე აჩქარებას 4.8 წამში ასრულებს.

მეორე მხრივ, დაბალ სიჩქარეებზე ის ერთ-ერთი ყველაზე ნაკლებად მეგობრული ელექტრომობილია, რომელიც ბოლო დროს მიტარებია. Polestar 3, როგორც ჩანს, ბუნებრივად ვერ ეგუება ცხოვრების უფრო მშვიდ ტემპს.

ბატარეა და პრობლემური წერტილები

ძრავებს შორის, სალონის ქვეშ, 111 კვტ/სთ-იანი ბატარეაა განთავსებული. მიუხედავად იმისა, რომ EPA-ს მიხედვით, სვლის მარაგი 506 კმ-ს შეადგენს, ეს ყველაზე პატარა ზომის დისკების შემთხვევაშია. ჩვენი სატესტო ავტომობილი 22-დუიმიანი დისკებით იყო აღჭურვილი, რის შედეგადაც, მისი რეალური სვლის მარაგი თბილ ამინდში სრული დამუხტვით 450 კმ-თან უფრო ახლოს იყო. სწრაფი დამუხტვა 10-დან 80%-მდე დაახლოებით 30 წუთს საჭიროებს, 250 კვტ-მდე სიმძლავრით.

მიუხედავად იმისა, რომ ვაფასებ, თუ როგორ აჯილდოებს Polestar 3 მონდომებულ მძღოლს, ამ SUV-თან ცხოვრება, შესაძლოა, იმედგამაცრუებელი იყოს. Android Automotive OS-ზე მომუშავე პროგრამული უზრუნველყოფა უფრო მომწიფებულია, ვიდრე მაშინ, როდესაც პირველად გამოვცადეთ, მაგრამ მას მაინც ჰქონდა შემთხვევითი ხარვეზი, რომელიც, საბედნიეროდ, პროგრამული განახლებით გაქრა.

მფლობელებს შეუძლიათ — და უნდა — გამოიყენონ თავიანთი ტელეფონი, როგორც მანქანის გასაღები. თუმცა, პრესის ავტოპარკისთვის ეს ოფცია ხელმისაწვდომი არ იყო, ამიტომ პატარა, ყუთის მსგავს გასაღებს უნდა დავყრდნობოდი, რომელიც მუდმივად უსადენო დამტენზე უნდა იდოს, რათა მანქანა არ „გაგიჟდეს“. სამწუხაროდ, გასაღების ყუთზე არანაირი ნათურა ან სხვა სახის ინდიკატორი არ არის, რომელიც გეტყვით, დამუხტულია თუ არა.

და მიუხედავად იმისა, რომ ძირითადად ინტერიერს ვაქებ, ნათელ დღეებში მზეს შეუძლია, პანორამული შუშის სახურავიდან ქრომირებულ დეტალებზე აირეკლოს. მაგრამ, სამაგიეროდ, მანქანას აქვს ერთ-ერთი საუკეთესო მასაჟორი სავარძელი, რომელიც ბოლო დროს შემხვედრია.

ადრეული Polestar 3-ები, ჩვენი სატესტო მანქანის მსგავსად, კომპანიის ჩინური ქარხნიდან იყო იმპორტირებული, მაგრამ ადგილობრივი წარმოება სამხრეთ კაროლინაში გასული წლის ბოლოს დაიწყო. კარგი მწარმოებლის შეთავაზებები ყოველთვის სასარგებლოა და ნაკლებად სავარაუდოა, რომ BMW-ს დილერმა iX-ის წაყვანის საშუალება მოგცეთ იმ ფასად, რაზეც, სავარაუდოდ, Polestar 3-ზე შეძლებთ მოლაპარაკებას. ეს ან მეორადი ჰიბრიდული Cayenne-ი.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეიყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0