2025 Aston Martin Vanquish Volante: Aston Martin-ის საუკეთესო GT-მოდელი კაბრიოლეტად იქცა

Aston Martin-მა თავისი ფლაგმანური GT-მოდელის, Vanquish-ის, კაბრიოლეტ ვერსია, Volante, წარადგინა. გაეცანით 823-ცხენისძალიანი V12 ძრავის მქონე ავტომობილის მართვის პირველ შთაბეჭდილებებს.

2025 Aston Martin Vanquish Volante: Aston Martin-ის საუკეთესო GT-მოდელი კაბრიოლეტად იქცა

V12 ძრავის მქონე კაბრიოლეტებიდან აშშ-ში ყოველწლიურად მხოლოდ რამდენიმე ერთეული შევა.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

ჩვენ ელექტრომობილების ეპოქაში ვცხოვრობთ. ეს მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს, როდესაც ვსაუბრობთ ისეთ ახალ ავტომობილებზე, როგორიცაა Aston Martin Vanquish Volante, რადგან, ქაღალდზე, რთულია მისი ნახევარმილიონიანი ფასისა და 800-ზე მეტი ცხენის ძალის მქონე V12 ძრავის გამართლება, როდესაც ისეთ მოდელებს, როგორიცაა Rivian R1 ან Lucid Air, უკეთესი მაჩვენებლების მიღწევა ნახევარ ფასად შეუძლიათ.

თუმცა, როგორც კი Aston-ის უახლესი ულტრა-ფეშენებელური მოდელის საჭესთან მოვხვდი, სწრაფად გამახსენდა, რომ ეს ფუფუნებაა, რომელსაც, თავისი ბუნებით, გამართლება არ სჭირდება. არავის სჭირდება Aston Martin; ის გინდა. მას უბრალოდ არ მართავ; შენ მისით ტკბები.

ფუფუნების ფენები

Aston Martin-ის ამჟამინდელი მდგომარეობა საკმაოდ მყარია. აღმასრულებელი თავმჯდომარის, ლოურენს სტროლის, ძალისხმევის წყალობით, ბრენდის პორტფოლიო ოთხ ძირითად ავტომობილს მოიცავს. მათ შორისაა Volante, ანუ კაბრიოლეტ ვერსიები, როგორიც ეს არის — ყველაზე სწრაფი და მძლავრი სერიული Aston Martin-ის კაბრიოლეტი, რაც კი ოდესმე შექმნილა.

კუპეს მსგავსად, Vanquish Volante-ს სრულად განახლებული 5.2-ლიტრიანი V12 twin-turbo ძრავა ამოძრავებს, რომელიც 823 ცხენის ძალასა და 1000 ნიუტონ-მეტრ მაბრუნებელ მომენტს გამოიმუშავებს. სიმძლავრე უკანა ბორბლებს 8-სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფით მიეწოდება, რაც ამ ფეშენებელურ მხეცს საშუალებას აძლევს, 0-დან 100 კმ/სთ-მდე 3.4 წამში აჩქარდეს და მაქსიმალური 345 კმ/სთ სიჩქარე განავითაროს.

კუპესგან განსხვავებით, სახურავი იხსნება და ლამაზად თავსდება საბარგულის თითქმის უხილავი ხუფის ქვეშ. სახურავის მოხსნას სულ რაღაც 14 წამი სჭირდება, დახურვას კი — 16. სახურავით თუ უსახურავოდ, Vanquish-ის ესთეტიკა აგრესიული და მიზანსწრაფულია, რაც, დიდწილად, F1-დან გადმოტანილი აეროდინამიკული ელემენტების დამსახურებაა.

ტექნოლოგია სირბილის სამსახურში

Vanquish-ის შესაძლებლობების საიდუმლო მის წებოვანი შეერთებით აწყობილ ალუმინის კორპუსშია. პანელების შედუღების ნაცვლად მათი შეწებება ბევრად აადვილებს NVH-ის (ხმაური, ვიბრაცია და სიმკაცრე) დონის კონტროლს, რადგან წებოვანი შთანთქავს ვიბრაციებს, ხოლო სიმყარე გაცილებით მეტ კონტროლს უზრუნველყოფს. ეს ასევე ნიშნავს, რომ დაკიდების სისტემას ნაკლები კომპენსირება უწევს, რაც მას საშუალებას აძლევს, უფრო ხისტი იყოს, კბილების კაწკაწის გამომწვევი რყევების გარეშე.

მართლაც, მოძრაობისას Vanquish Volante მაგისტრალზე ხავერდოვნად გლუვია და მოხდილი სახურავით საუბრისთვის ყვირილი საჭირო არ არის. რბილი სახურავის დახურვის შემდეგ კი, კარგად დალუქული საფარი ყურისთვის კუპესგან არაფრით განსხვავდება.

გაწონასწორებული ბუნება ასევე განპირობებულია ბალანსით, რომელსაც Aston Martin-ი აქსელერატორსა და ელექტრონულ უკანა დიფერენციალს შორის ინარჩუნებს. დაბალ სიჩქარეებზე Vanquish-ი საკმაოდ მოქნილია, მაგრამ პროგრესული სიმძლავრე მას ნერვიულობისგან იცავს.

ჩვენ აქ ავტობანის სიჩქარეებზე ვსაუბრობთ. 130 კმ/სთ ამ უზარმაზარი ფეშენებელური ეტლისთვის სეირნობას ჰგავს. სხვადასხვა მართვის რეჟიმი ქცევაში საგრძნობ განსხვავებას იძლევა: GT რეჟიმი გლუვ, გრძელ მონაკვეთებს ერგება, ხოლო Sport და Sport+ უფრო ჩამთრევ, ხრინწიან ქცევას გვთავაზობს დაკლაკნილი გზებისთვის.

აქ იკვეთება Volante-ს უპირატესობები ავტო-აუდიოფილებისთვის. გიგანტური V12-ის ღრმა ღრიალი ოთხმაგი გამონაბოლქვიდან დაბალანსებულია ტურბინების „შუილის“ ხმით, რაც საოცრად მდიდარ კომპოზიციას ქმნის.

ინტერიერი და ტექნოლოგია

Vanquish Volante-ს შიდა ტექნოლოგია სუფთა ჰაერის ჩასუნთქვას ჰგავს ყველასთვის, ვისაც Aston-ის Mercedes-Benz-ისგან ნასესხები ნაწილების ეპოქა ახსოვს, განსაკუთრებით ინფოთეინმენტ სისტემის კუთხით. ახალი 10.5-დუიმიანი სენსორული ეკრანი მძღოლის ციფრულ დისპლეისთან ერთად ნამდვილად წინ გადადგმული ნაბიჯია. თუმცა, ის ზოგჯერ შეიძლება ოდნავ ხარვეზიანი და ჩახლართული იყოს. CarPlay Ultra-ს შეუძლია, მძღოლსა და მანქანას შორის ურთიერთობაში შუამავლის როლი შეასრულოს, თუმცა უსადენო კავშირი, დამტენ პანელთან ერთად, საკმარისია iPhone-ის გადასაცხელებლად.

შესაქებია Aston-ი ციფრული და ფიზიკური ღილაკების დაბალანსებისთვის, რაც ავტომობილს ინდივიდუალურად შექმნილ, ხელნაკეთ შეგრძნებას მატებს.

წელიწადში დამზადებული 110 Vanquish-იდან 30% აშშ-ში გაიყიდება, მათგან ნახევარზე ნაკლები კი Volante ვერსია იქნება. ფასი $483,000-დან იწყება (ტარიფის ჩათვლით), მიწოდება კი წლის მეორე ნახევარშია მოსალოდნელი (ანუ, დაახლოებით ახლა). ასე რომ, რაც შეიძლება მალე „დაამარცხეთ“ თქვენი ყულაბები.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0