როდესაც ჩვენს საიტზე არსებული ბმულების მეშვეობით ყიდულობთ, შესაძლოა, შვილობილი საკომისიო მივიღოთ. აი, როგორ მუშაობს ეს.
3D-პრინტერების მწარმოებელმა Bambu Lab-მა თავის ფაილების გაზიარების პლატფორმაზე, MakerWorld, კრაუდფანდინგის ფუნქცია დაამატა. ახლა მომხმარებლებს შეუძლიათ, პირდაპირ დააფინანსონ დიზაინერების ამბიციური 3D-ბეჭდვის პროექტები.

Bambu Lab-მა MakerWorld-ზე Kickstarter-ის მსგავსი კრაუდფანდინგის პროგრამა წარადგინა
სისტემა ფანებს საშუალებას მისცემს, მხარი დაუჭირონ თავიანთი საყვარელი დიზაინერების ამბიციურ პროექტებს.
Bambu Lab-მა თავის MakerWorld ვებსაიტზე ინოვაციური ახალი ინსტრუმენტი, კრაუდფანდინგი, წარადგინა. MakerWorld Crowdfunding-ი Bambu Lab-ის საზოგადოებას საშუალებას აძლევს, პირდაპირ დაუჭიროს მხარი დიზაინერებს, როდესაც ისინი ქმნიან უფრო დიდ, რთულ 3D-ბეჭდვის პროექტებს. მცირე ფულადი ინვესტიციის სანაცვლოდ, მხარდამჭერებს შეუძლიათ, მიიღონ ექსკლუზიური ფაილები, სპეციალური ჯილდოები ან შიდა წვდომა შემოქმედებით პროცესზე.
თუ ეს ძალიან ჰგავს Kickstarter-ს, ასეც არის. მაგრამ Kickstarter-ისგან განსხვავებით, MakerWorld-ის პროგრამა შემოიფარგლება 3D-ბეჭდვის პროექტებით, რომელთა ჯილდოც, ძირითადად, ციფრული აქტივებია. დიზაინერებს ასევე აქვთ „საშინაო მოედნის უპირატესობა“: მათი პროექტები განთავსებულია 3D-ბეჭდვის ფაილების გაზიარების ერთ-ერთ უდიდეს საიტზე, სადაც ყველა ვიზიტორი პოტენციური მხარდამჭერია.
პროგრამა 30 ივლისს, MakerWorld-ის მიერ შერჩეული 13 დიზაინერით, დაიწყო. მათ პროექტებს შორის თითქმის ყველასთვის მოიძებნება რამე, დაწყებული უცნაური სათამაშოებითა და თამაშებით, მოდულური ნათურებით, დასაბეჭდი კლავიატურითა და TPU-ხელჩანთით დამთავრებული. სრული ზომის პინბოლის მანქანაც კია.
ერთ-ერთი თამაში, Relic Rush, არის კუბის ფორმის მექანიკური „სამაგიდო თამაში“, სადაც მოთამაშეები თავიანთ მინი-თავგადასავლების მაძიებლებს დაბრკოლებებსა და ხაფანგებზე გადაადგილებენ. თამაში სამსაათ-ნახევარში დაფინანსდა და ამ დროისთვის უკვე ორ დამატებით მიზანს მიაღწია.
როგორ მუშაობს სისტემა?
MakerWorld Crowdfunding-ს აქვს „ყველაფერი-ან-არაფერი“ დაფინანსების მოდელი. დიზაინერებს შეუძლიათ, აირჩიონ დაფინანსების მიზანი $500-დან $50,000-მდე და დააწესონ თანხის შეგროვების ვადა 7-დან 60 დღემდე. თუ მიზანი დაშვებულ დროში ვერ მიიღწევა, პროექტი მარცხდება. მხარდამჭერებს თანხა მხოლოდ მაშინ ეჭრებათ, როდესაც პროექტი მიზნობრივ თანხას მიაღწევს და თანხის შეგროვება წარმატებით დასრულდება.
Kickstarter-ის მსგავსად, MakerWorld Crowdfunding-ი დიზაინერებს საშუალებას აძლევს, დააწესონ სხვადასხვა დონის შენატანები და დაამატონ დამატებითი მიზნები (stretch goals). MakerWorld-ი საკომისიოს პროექტიდან მხოლოდ მაშინ იღებს, როდესაც ის წარმატებით დაფინანსდება, რაც შეგროვებული თანხის 10%-ს შეადგენს, დამატებული Stripe-ის მიერ გადახდის დამუშავების საკომისიო.
ამჟამად, კრაუდფანდინგი მხოლოდ მოწვევითაა ხელმისაწვდომი. დიზაინერებს, რომლებიც მოდელის წარდგენით არიან დაინტერესებულნი, შეუძლიათ, MakerWorld-ს მისწერონ იმეილზე [email protected], სათაურში „[Crowdfunding project application]“-ის მითითებით.
ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.
გაზიარება
როგორია თქვენი რეაქცია?






