GPU-სტარტაპის მიერ შერჩეული Path tracing-ტესტი Nvidia RTX 5090-ზე 13-ჯერ უკეთეს შედეგს აჩვენებს — Bolt Graphics-ის Zeus 4c შთამბეჭდავია, მაგრამ წარმადობის მთავარი კითხვები რჩება

GPU-სტარტაპმა Bolt Graphics-მა გამოაქვეყნა ბენჩმარკი, რომლის მიხედვითაც, მისი Zeus 4c GPU სხივების ტრასირებაში Nvidia RTX 5090-ზე 13-ჯერ სწრაფია. თუმცა, ანალიზი აჩვენებს, რომ ეს ტესტი „ხელით შერჩეულია“ და არ ასახავს რეალურ სათამაშო წარმადობას, სადაც ბარათს, სავარაუდოდ, სერიოზული ნაკლოვანებები ექნება.

GPU-სტარტაპის მიერ შერჩეული Path tracing-ტესტი Nvidia RTX 5090-ზე 13-ჯერ უკეთეს შედეგს აჩვენებს — Bolt Graphics-ის Zeus 4c შთამბეჭდავია, მაგრამ წარმადობის მთავარი კითხვები რჩება

სხივების ტრასირება (Ray tracing) ყველაფერი არ არის.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

როდესაც Bolt Graphics-მა ამ წლის დასაწყისში თავისი Zeus GPU პლატფორმა ოფიციალურად დააანონსა, კომპანიამ მოკლედ განაცხადა, რომ მისი მომავალი ფლაგმანური გრაფიკული პროცესორი სხივების ტრასირების სამუშაოებში Nvidia-ს GeForce RTX 5090-ზე დაახლოებით 10-ჯერ სწრაფი შეიძლება იყოს. მაგრამ სტარტაპს აქამდე რეალური ბენჩმარკის შედეგები არასდროს უჩვენებია. ცოტა ხნის წინ, კომპანიამ ჩუმად დაამატა გრაფიკი, რომელიც Zeus GPU-ების შედარებით სხივების ტრასირების წარმადობას, არსებულ გრაფიკულ ბარათებთან შედარებით, აჩვენებს, რაც საკმაოდ შთამბეჭდავად გამოიყურება. თუმცა, ამ სიმულირებული ტესტის შედეგების შესახებ რამდენიმე რამ უნდა აღინიშნოს.

გრაფიკი, რომელსაც Bolt Graphics-ი აჩვენებს, არის სხივ-სამკუთხედის გადაკვეთის ბიუჯეტი. ეს გამოხატავს, თუ რა რაოდენობის „სუფთა“ სხივების ტრასირების სამუშაოს შესრულება შეუძლია GPU-ს, 120 კადრი/წამში (FPS) კადრების სიხშირის შენარჩუნებით, 3840x2160 რეზოლუციაზე.

Bolt-ის შიდა სიმულაციების თანახმად, მისი მომავალი, ოთხჩიპლეტიანი Zeus 4c (რომელიც გრაფიკული ბარათი არ არის, არამედ სერვერია) Nvidia-ს არსებულ ფლაგმანურ GeForce RTX 5090-ზე 13-ჯერ სწრაფი უნდა იყოს, მაშინ, როცა ერთჩიპლეტიანი Zeus 1c (რომელიც ბარათია) Nvidia-ს ტოპ-შეთავაზებაზე 3.25-ჯერ სწრაფი უნდა იყოს.

რას ნიშნავს ეს რეალური თამაშებისთვის?

როგორც წესი, სინთეზურ ტესტებში სამუშაო დატვირთვა კონტროლირებადია. ეს ტესტი, თუმცა, ქმნის სუფთა, მაღალ რიცხვს, რომელიც ასახავს GPU-ს „სუფთა“ გადაკვეთის გამტარუნარიანობას იდეალურ პირობებში, რაც საკმარისია, თუ მხოლოდ GPU-ს თეორიული ლიმიტების გაგება გვსურს ამ კონკრეტულ სამუშაო დატვირთვაში.

რეალურ სათამაშო ძრავში, ამ რიცხვზე მრავალი ცვლადი მოქმედებს. შედეგად, პრაქტიკული სხივ-სამკუთხედის მაჩვენებელი თამაშებში უფრო დაბალია, ვიდრე სინთეზურ ბენჩმარკებში და შეიძლება, მნიშვნელოვნად მერყეობდეს.

რაც შეეხება რეალურ წარმადობას რეალურ თამაშებში, ეს მრავალ ფაქტორზეა დამოკიდებული, როგორიცაა შეიდერისა და მეხსიერების წარმადობა. Bolt-ის Zeus 1c-ს შეიდერული წარმადობა 10 FP32 TFLOPS-ია, Zeus 2c-ს კი — 20 FP32 TFLOPS, რაც დრამატულად დაბალია GeForce RTX 5090-ის მიერ შემოთავაზებულ 105 FP32 TFLOPS-თან შედარებით.

რაც შეეხება მეხსიერებას, Bolt-ის Zeus 2c-ს შეუძლია, 128 GB LPDDR5X მეხსიერება ატაროს, რაც მნიშვნელოვნად მეტია GeForce RTX 5090-ის 32 GB GDDR7 მეხსიერებაზე. მაგრამ, მეორე მხრივ, Nvidia-ს გრაფიკული დაფა 1.8 ტბ/წმ მეხსიერების გამტარუნარიანობით გამოირჩევა, მაშინ, როცა Bolt-ის Zeus 2c-ს მხოლოდ 725 გბ/წმ-ის შეთავაზება შეუძლია.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0