Roku-ს ახალი სტრიმინგ-სერვისი კონტენტისა და ფასის მხრივ „მომჭირნეა“

Roku-მ დღეს ახალი, ბიუჯეტური სტრიმინგ-სერვისი, Howdy, გამოუშვა, რომლის ფასიც თვეში სულ რაღაც $3-ია. გაეცანით, რა კონტენტს სთავაზობს ის მომხმარებლებს ურეკლამოდ და როგორია მისი ბიზნეს-სტრატეგია.

Roku-ს ახალი სტრიმინგ-სერვისი კონტენტისა და ფასის მხრივ „მომჭირნეა“

კონტენტის არჩევანი არც ისე შთამბეჭდავია, მაგრამ ფასი — კი.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

იმ დროს, როდესაც სააბონენტო ვიდეო-სტრიმინგის (SVOD) სერვისები სულ უფრო ძვირდება, ხოლო მათი რეკლამები — უფრო ვრცელი, Roku-ს ახალი სტრიმინგ-სერვისი, Howdy, ყურადღების ღირსია.

Howdy დღეს აშშ-ში, თვეში $3-ად, ამოქმედდა. ამჟამად ის მხოლოდ ვებ-ბრაუზერის ან Roku OS-ზე Howdy-ს აპლიკაციის საშუალებითაა ხელმისაწვდომი. Roku-მ დღევანდელ განცხადებაში აღნიშნა, რომ Howdy „უახლოეს მომავალში მობილურ და დამატებით პლატფორმებზეც“ გავრცელდება.

Roku-ს თქმით, Howdy-ს „თითქმის 10,000 საათის“ კონტენტი აქვს Warner Bros. Discovery-სგან, Lionsgate-სა და Filmrise-სგან. ეს კონტენტის დისტრიბუტორი პარტნიორების გაცილებით მცირე რაოდენობაა, ვიდრე Roku-ს ფლაგმანურ სტრიმინგ-სერვისზე, The Roku Channel-ზე, იპოვით.

Roku-მ Howdy-ს ბიბლიოთეკის გამორჩეულ ნიმუშებად დაასახელა ფილმები Mad Max: Fury Road (2015) და The Blind Side (2009), ასევე სერიალები Kids in the Hall და Showtime-ის Weeds (2005–2012). სერვისის დათვალიერებისას ნახავთ ისეთ ფილმებსაც, როგორიცაა American Psycho (2000), Divergent (2014), Reservoir Dogs (1992) და Saw (2004).

იაფი, ურეკლამო სტრიმინგი

როგორც ზემოთ მოყვანილი მაგალითებიდან ჩანს, Howdy-ს ბიბლიოთეკა არც ისე თანამედროვე ან კონკურენტუნარიანია Netflix-ისა თუ სხვა, უფრო ძვირადღირებული სტრიმინგ-სერვისების ფონზე. მაგრამ თვეში $3-ად, Howdy გამორჩეულია, როგორც მეინსტრიმული — თუმცა, დიდწილად, მოძველებული — კონტენტის ურეკლამოდ მიღების ერთ-ერთი ყველაზე იაფი გზა. შედარებისთვის, Netflix-ის ($18/თვეში), Hulu-სა ($19/თვეში) და Amazon Prime Video-ს გაცილებით დიდ ბიბლიოთეკებზე ურეკლამო წვდომა უფრო ძვირი ღირს.

Howdy დანამატია და არა მთავარი კერძი

Roku-ს განცხადებაში ნათქვამია, რომ Howdy მიზნად ისახავს Roku OS-ის მონეტიზაციას.

განცხადებაში, Roku-ს დამფუძნებელმა და CEO-მ, ენტონი ვუდმა, თქვა, რომ Howdy Roku-სთვის „ბუნებრივი ნაბიჯი“ იყო. თუმცა, Roku Howdy-ს უფრო დიდი SVOD-სერვისების, როგორიცაა Netflix-ი, პირდაპირ კონკურენტად არ განიხილავს. ვუდმა თქვა, რომ Howdy „შექმნილია პრემიუმ-სერვისების შესავსებად და არა კონკურენციისთვის“.

Roku-ს წარმომადგენელმა Ars-ს განუცხადა:

„ჩვენ გვჯერა, რომ Howdy ბაზრის ძალიან კონკრეტულ სეგმენტს მოეწონება: პრემიუმ-გამომწერებს, რომლებიც ეძებენ დაბალფასიან, ურეკლამო დანამატს უფრო ძვირადღირებული შეთავაზებებისთვის, რომლებსაც პრესტიჟული კონტენტი აქვთ. ჩვენ ასევე ვხედავთ, რომ Howdy მოეწონება FAST [უფასო, რეკლამაზე დაფუძნებული სტრიმინგ-ტელევიზიის] აუდიტორიას, რომელიც დაინტერესებულია ხელმისაწვდომი, ურეკლამო გამოცდილებით.“

იმის გათვალისწინებით, რომ სტრიმინგ-სერვისების რაოდენობა ზრდას განაგრძობს, შესაძლოა, Howdy-ს გაუჭირდეს ხალხის დარწმუნება, რომ მათ კიდევ ერთი ფასიანი სერვისი სჭირდებათ, თუნდაც ფასი დაბალი იყოს. Hub Entertainment Research-ის ივლისის კვლევის თანახმად, რესპონდენტთა 61%-მა განაცხადა, რომ ისინი გეგმავენ, გააუქმონ ან შეამცირონ თავიანთი ხარჯები ტელევიზიასთან დაკავშირებულ გამოწერებზე.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0