Amazon-ი Alexa+-ის საუბრებში რეკლამების ჩამატებას განიხილავს

Amazon-ის CEO-მ, ენდი ჯესიმ, განაცხადა, რომ კომპანია განიხილავს მომავალში რეკლამების ინტეგრირებას თავის ახალ AI-ასისტენტ Alexa+-თან საუბრებში. ეს ნაბიჯი ხმოვანი ასისტენტის მომგებიანად ქცევის სტრატეგიის ნაწილია.

Amazon-ი Alexa+-ის საუბრებში რეკლამების ჩამატებას განიხილავს

Amazon-მა აქამდე Alexa-ს მომგებიანად ქცევა ვერ შეძლო.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

2023 წლიდან, Amazon-ი Alexa+-ს, როგორც Amazon-ის ხმოვანი ასისტენტის მონუმენტურ ევოლუციას, ისე წარმოგვიდგენს, რომელიც მას უფრო საუბრისუნარიანს, ქმედითუნარიანსა და, Amazon-ისთვის, მომგებიანს გახდის. ხუთშაბათს, Amazon-მა პრესრელიზში განაცხადა, რომ მან გენერაციული AI-ხმოვანი ასისტენტის ადრეული წვდომა „მილიონობით“ ადამიანს მისცა. პროდუქტი ჯერ საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, მაგრამ Amazon-ის CEO უკვე განიხილავს ჩატბოტის რეკლამებით დატვირთვას.

გუშინ, ინვესტორებთან საუბრისას, როგორც TechCrunch-ი იტყობინება, ენდი ჯესიმ აღნიშნა, რომ Alexa+ ადრეული წვდომის სახით აშშ-ის ზოგიერთ მომხმარებელთან უკვე ჩაეშვა და უფრო ფართო, მათ შორის, საერთაშორისო, გავრცელება ამ წლის ბოლოს უნდა მოხდეს. ზარზე ერთ-ერთმა ანალიტიკოსმა Amazon-ის ხელმძღვანელებს Alexa+-ის პოტენციალის შესახებ ჰკითხა.

ჯესიმ, ნაწილობრივ, ასე უპასუხა:

„ვფიქრობ, დროთა განმავლობაში, როდესაც ადამიანები უფრო მეტ მრავალეტაპიან დიალოგებში ჩაერთვებიან, გამოჩნდება შესაძლებლობები, რომ რეკლამამ ითამაშოს როლი, დაეხმაროს ხალხს აღმოჩენებში და ასევე, როგორც ბერკეტმა შემოსავლების გასაზრდელად.“

სხვა ხმოვანი ასისტენტების მსგავსად, Alexa-ს მომხმარებლების მონეტიზაცია ჯერ ვერ მოხერხდა. Amazon-ი იმედოვნებს, რომ საბოლოოდ გამოიმუშავებს ფულს სერვისიდან Alexa+-ის მეშვეობით, რომელიც, საბოლოო ჯამში, უფრო დიდ როლს შეასრულებს ელექტრონულ კომერციაში. მაგრამ იმის გათვალისწინებით, რომ Alexa, გავრცელებული ინფორმაციით, Amazon-ს ოთხი წლის განმავლობაში 25 მილიარდი დოლარი დაუჯდა, Amazon-ი მომგებიანობისკენ დამატებით გზებს ეძებს.

Echo Show მოწყობილობები უკვე აჩვენებს რეკლამებს და Echo დინამიკების მომხმარებლებმა, შესაძლოა, რეკლამები მუსიკის მოსმენისას მოისმინონ. თუმცა, Alexa+-ის მსგავს ახალ შეთავაზებაში რეკლამების ჩართვამ, შესაძლოა, ხალხი დააფრთხოს.

როგორც მარტში მარკეტინგული სააგენტო Artemis Ward-ის თანადამფუძნებელმა, ჯოელ დეილიმ, Digiday-ს განუცხადა:

„ისინი [Amazon] აცნობიერებენ იმ აუდიტორიის გაუცხოების რისკს, რომელსაც ჯერ არ უნახავს ხმოვანი ასისტენტების სრული პოტენციალი... მორგებული რეკლამის კომბინაციამ მუდმივად მომსმენი ხმოვანი მოწყობილობების პირად სივრცეში შეჭრის შეგრძნებასთან, შესაძლოა, ხელი შეუშალოს მის ათვისებას.“

აღსანიშნავია, რომ Amazon-ი არ არის ერთადერთი ჩატბოტების მწარმოებელი, რომელიც რეკლამებს განიხილავს: Google-ის AI Overview-ს უკვე აქვს რეკლამები და Google-ი რეკლამებს AI რეჟიმშიც ტესტავს. OpenAI-ს CEO-მ, სემ ალტმანმა, ChatGPT-ში რეკლამები არ გამორიცხა.

სხვა გეგმები

რეკლამების გარდა, ჯესი დამატებით გზებს განიხილავს, რათა Alexa+ მისი წინამორბედის ფინანსურ წარუმატებლობას გადაურჩეს. სერვისი ჯერჯერობით მხოლოდ Echo Show 8, 15 და 21-ის მფლობელებისთვისაა ხელმისაწვდომი აშშ-ში, მაგრამ როდესაც ის საჯაროდ გამოვა, ის უფასო იქნება Amazon Prime-ის გამომწერებისთვის (Prime თვეში $15-დან იწყება) ან $20/თვეში, თუ Prime-ი არ გაქვთ. გუშინდელ ზარზე, ჯესიმ მიანიშნა დამატებითი თანხის დაწესების პოტენციალზე Alexa+-ის ფუნქციებისთვის, მათი ხელმისაწვდომობის ზრდასთან ერთად.

„ჯერ ძალიან ადრეული ეტაპია, მაგრამ ჩვენ ძალიან გამხნევებულები ვართ იმ გამოცდილებით, რომელსაც ვთავაზობთ და შეგიძლიათ, დარწმუნებული იყოთ, რომ მას მუდმივად დავხვეწთ,“ — თქვა მან.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0