Easy Scribe: დაივიწყეთ სქრინშოთები — AI, რომელიც თქვენს მოქმედებებს ავტომატურად აქცევს ინსტრუქციად
Easy Scribe არის AI ინსტრუმენტი, რომელიც ავტომატურად ქმნის ნაბიჯ-ნაბიჯ ინსტრუქციებს. ჩაიწერეთ თქვენი მოქმედებები და მიიღეთ მზა გზამკვლევი სქრინშოთებითა და ტექსტით.

ნებისმიერ კომპანიაში, ახალი თანამშრომლისთვის პროცესის ახსნა ან კლიენტისთვის პროდუქტის გამოყენების ინსტრუქციის შექმნა ერთ-ერთ ყველაზე დამღლელ და რუტინულ ამოცანას წარმოადგენს. ეს პროცესი, როგორც წესი, ასე გამოიყურება: ვაკეთებთ ათობით სქრინშოთს, სათითაოდ ვსვამთ დოკუმენტში, ვუწერთ მცირე აღწერას და ვცდილობთ, ეს ყველაფერი ლოგიკურად დალაგებულ და გასაგებ ინსტრუქციად ვაქციოთ. ეს არა მხოლოდ არაეფექტიანია, არამედ ძვირფას დროს გვართმევს. სწორედ ამ პრობლემის სრულად აღმოსაფხვრელად შეიქმნა Easy Scribe
— ინტელექტუალური ინსტრუმენტი, რომელიც თქვენს მოქმედებებს ავტომატურად აქცევს პროფესიონალურ, ნაბიჯ-ნაბიჯ ინსტრუქციად.
რა არის Easy Scribe?
Easy Scribe
არის ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული დოკუმენტაციის ინსტრუმენტი, როგორც წესი, ბრაუზერის გაფართოების სახით, რომელიც ავტომატურად ქმნის დეტალურ გზამკვლელებსა და ინსტრუქციებს. თქვენ უბრალოდ ასრულებთ პროცესს, რომლის დოკუმენტირებაც გსურთ, Easy Scribe
კი ფონურ რეჟიმში იწერს თქვენს თითოეულ კლიკსა და მოქმედებას და მას სრულყოფილ, რედაქტირებად დოკუმენტად გარდაქმნის.
როგორ მუშაობს პროცესის ავტომატური დოკუმენტირება?
პლატფორმის გამოყენება საოცრად მარტივია და არანაირ დამატებით ძალისხმევას არ მოითხოვს:
-
ჩაწერის დაწყება: სანამ პროცესის შესრულებას დაიწყებთ, აჭერთ
Easy Scribe
-ის „ჩაწერის“ ღილაკს. -
პროცესის შესრულება: თქვენ ჩვეულებრივად ასრულებთ დავალებას — მაგალითად, ქმნით ანგარიშს ახალ პროგრამაში ან ავსებთ ფორმას ვებსაიტზე.
-
ავტომატური გენერაცია: სანამ თქვენ მუშაობთ,
Easy Scribe
ავტომატურად იღებს სქრინშოთს ყოველ კლიკზე, მონიშნავს იმ ადგილს, სადაც დააჭირეთ და AI-ის დახმარებით, ქმნის ამ მოქმედების ტექსტურ აღწერას (მაგალითად: „ნაბიჯი 1: დააჭირეთ ღილაკს ‘პარამეტრები’“). -
ინსტრუქციის მიღება: პროცესის დასრულებისას,
Easy Scribe
გაწვდით მზა, პროფესიონალურად გაფორმებულ დოკუმენტს, რომლის რედაქტირება, ტექსტისა და სურათების შეცვლა, დამატებითი კომენტარების დართვა და შემდეგ, მარტივად გაზიარება შეგიძლიათ.
დროის დაზოგვა და ცოდნის გაზიარება
Easy Scribe
-ის გამოყენება კომპანიებსა და გუნდებს რამდენიმე მნიშვნელოვან უპირატესობას ანიჭებს:
-
რადიკალური დროის ეკონომია: პროცესი, რომელიც ხელით მუშაობისას შეიძლება, ერთ საათს მოითხოვდეს, რამდენიმე წუთამდე მცირდება.
-
გუნდის ეფექტიანი ადაპტაცია (Onboarding): მარტივად შექმენით დეტალური ინსტრუქციები ახალი თანამშრომლებისთვის, რაც მათ დამოუკიდებლად მუშაობის სწრაფად დაწყებაში ეხმარება.
-
მომხმარებელთა მხარდაჭერის გაუმჯობესება: შექმენით ხშირად დასმული კითხვების (FAQ) და პრობლემების გადაჭრის გზამკვლევების ბიბლიოთეკა, რაც განტვირთავს თქვენი მხარდაჭერის გუნდს.
-
სტანდარტიზაცია და ხარისხი: უზრუნველყავით, რომ კომპანიის შიდა პროცესები იყოს ერთიან, გასაგებ და პროფესიონალურ ფორმატში დოკუმენტირებული.
Easy Scribe
არის იმის საუკეთესო მაგალითი, თუ როგორ წყვეტს ხელოვნური ინტელექტი ბიზნესის ერთ-ერთ ყველაზე შეუმჩნეველ, მაგრამ დროსა და ენერგიის მომხმარებელ პრობლემას — პროცესების დოკუმენტირებას. ის დამღლელ და მონოტონურ სამუშაოს აქცევს სწრაფ, მარტივ და სასიამოვნო პროცესად. ცოდნის ეფექტიანად გაზიარება ნებისმიერი ორგანიზაციის წარმატების საწინდარია, Easy Scribe
კი სწორედ ამ პროცესს ხდის უაღრესად მარტივს.
გუნდებსა და პროფესიონალებს, რომლებსაც სურთ, დაზოგონ დრო და შექმნან მაღალი ხარისხის ინსტრუქციები მინიმალური ძალისხმევით, შეუძლიათ, ეწვიონ
ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსიები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.
გაზიარება
როგორია თქვენი რეაქცია?






