Reddit-ის დირექტორი პირობას დებს, რომ საიტი „ადამიანების მიერ დაწერილად და შეფასებულად“ დარჩება
Reddit-ის დირექტორი, Steve Huffman, აცხადებს, რომ კომპანია „შეიარაღების რბოლაშია“ AI-გენერირებული კონტენტის წინააღმდეგ, რათა პლატფორმის, როგორც ადამიანური დისკუსიების საცავის, ავთენტურობა დაიცვას. კომპანია მომხმარებელთა ვერიფიკაციის ახალ მეთოდებს განიხილავს.

Reddit-ი „შეიარაღების რბოლაშია“, რათა თავისი თემები AI-გენერირებული კონტენტისგან დაიცვას.
Reddit-ი „შეიარაღების რბოლაშია“, რათა თავისი ერთგული ონლაინ თემები ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული კონტენტის მოზღვავებისგან დაიცვას, რადგან მისი ადამიანური ურთიერთქმედების უზარმაზარი საცავის ავთენტურობა სულ უფრო ღირებული ხდება ახალი AI-ზე მომუშავე საძიებო ინსტრუმენტების გასაწვრთნელად.
აღმასრულებელმა დირექტორმა, Steve Huffman-მა, Financial Times-ს განუცხადა, რომ Reddit-ს აქვს „20 წლის საუბრები ყველაფერზე“, რაც კომპანიას პირადი ურთიერთქმედების მომგებიან რესურსს აძლევს. ამან მას საშუალება მისცა, მრავალმილიონიანი პარტნიორობა გააფორმოს Google-თან და OpenAI-სთან, რათა მათი დიდი ენობრივი მოდელები თავის კონტენტზე გაწვრთნან, რადგან ტექ-კომპანიები ეძებენ რეალური სამყაროს მონაცემებს, რომლებსაც შეუძლიათ მათი გენერაციული AI პროდუქტების გაუმჯობესება.
მაგრამ Huffman-მა თქვა, რომ Reddit-ი ახლა იბრძვის, რათა უზრუნველყოს, რომ მისი მომხმარებლები სოციალური ქსელის ცენტრში დარჩნენ. „მაშინ, როცა დანარჩენი ინტერნეტი, როგორც ჩანს, AI-ს მიერ იმართება, იწერება ან ჯამდება, Reddit-ი აშკარად ადამიანურია“, — თქვა მან. „ეს არის ადგილი, სადაც მიდიხარ, როცა გინდა, მოისმინო ადამიანებისგან, მათი ცხოვრებისეული გამოცდილება, მათი პერსპექტივები, მათი რეკომენდაციები.“
ბრძოლა ავთენტურობისთვის
რამდენადაც Reddit-ი სულ უფრო მნიშვნელოვანი წყარო ხდება LLM-ებისთვის, რეკლამის განმთავსებლები პლატფორმაზე „მასიური მიგრაციით“ პასუხობენ. გასულ თვეს, კანის სარეკლამო ფესტივალზე, მრავალმა სარეკლამო და სააგენტოს ხელმძღვანელმა FT-ს განუცხადა, რომ ბრენდები სულ უფრო ხშირად განიხილავენ Reddit-ზე ბიზნეს ანგარიშის შექმნასა და კონტენტის გამოქვეყნებას, რათა გაზარდონ თავიანთი რეკლამების გენერაციული AI ჩატბოტების პასუხებში გამოჩენის ალბათობა. თუმცა, Huffman-მა გააფრთხილა ნებისმიერი კომპანია, რომელიც საიტის ყალბი ან AI-გენერირებული კონტენტით მანიპულირებას შეეცდება და განაცხადა, რომ იგეგმება მკაცრი ვერიფიკაციის შემოწმებების დანერგვა, რათა უზრუნველყონ, რომ მხოლოდ ადამიანებს შეეძლოთ მის ფორუმებზე პოსტვა.
„20 წლის განმავლობაში, ჩვენ ვებრძვით ადამიანებს, რომლებსაც Reddit-ზე პოპულარობის მოპოვება სურდათ“, — თქვა მან. „თუ გინდათ, რომ საძიებო სისტემებში გამოჩნდეთ, ცდილობთ, Reddit-ზე კარგად წარმოჩნდეთ, ახლა კი LLM-ებიც იგივეა. თუ გინდათ, LLM-ებში იყოთ, ამას Reddit-ის საშუალებით შეძლებთ.“
Huffman-ისთვის წარმატება დამოკიდებულია იმაზე, რომ პოსტები იყოს „ადამიანების მიერ დაწერილი და ადამიანების მიერ შეფასებული“ — რაც გულისხმობს პროცესს, რომლის დროსაც მომხმარებლებს შეუძლიათ პოსტებს მისცენ ხმა („upvote“) ან ჩაუგდონ ხმა („downvote“). „ეს შეიარაღების რბოლაა, ეს დაუსრულებელი ბრძოლაა“, — თქვა მან. „ამის AI ვერსია ახალი ფრონტია იმავე ბრძოლაში, რომელსაც დიდი ხანია ვაწარმოებთ.“
Huffman-მა თქვა, რომ Reddit-ი კვლავ არ მოსთხოვს მომხმარებლებს, რეალური სახელებით პოსტონ — რაც საიტის ერთ-ერთი განმსაზღვრელი თვისებაა — მაგრამ ჯგუფი შეეცდება გამოიყენოს სერვისები, რომლებიც უზრუნველყოფენ ვერიფიკაციას, რომ „შენ ადამიანი ხარ, შენი სახელის ცოდნის გარეშე“.
Reddit-ი განიხილავს World ID-ს, Sam Altman-ის Worldcoin-ის თვალის სკანირების ტექნოლოგიის, გამოყენებას, როგორც მომხმარებელთა ვერიფიკაციის საშუალებას მათი ანონიმურობის შენარჩუნებით. გასულ თვეს Reddit-მა უჩივლა AI სტარტაპ Anthropic-ს და განაცხადა, რომ მან 2024 წლის ივლისიდან მოყოლებული 100,000-ზე მეტჯერ მოახდინა მისი პლატფორმის სქრეიფინგი. „ჩვენ არ ვეთანხმებით Reddit-ის ბრალდებებს და ენერგიულად დავიცავთ თავს“, — განაცხადა Anthropic-მა.
Huffman-ის კომენტარები იმ დროს კეთდება, როდესაც Reddit-ი ცდილობს, ბრენდები ახალი სარეკლამო ინსტრუმენტებითა და ფუნქციებით მოიზიდოს. ამ თვეში, მან ორი AI-ზე მომუშავე პროდუქტი გამოუშვა, რათა მარკეტერებს რეალურ დროში მიაწოდოს მონაცემები ტრენდული საუბრების შესახებ და რეალური რეკლამების ქვეშ დადებითი, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტი აჩვენოს.
Huffman-მა თქვა, რომ ის მშვიდად არის Google Overview-ს გრძელვადიან გავლენასთან დაკავშირებით. „ჩვენი ტრაფიკის უმეტესობა პირდაპირ Reddit-ზე მოდის“ და არა Google-ის საშუალებით, თქვა მან და დასძინა, რომ „საძიებო ეკოსისტემა ვითარდება და ის ახლა არასტაბილურია, მაგრამ ეს ასევე კარს უღებს სხვა მოთამაშეებს ძიებაში, მათ შორის Reddit-ს“.
ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ უფლება განათავსონ როგორც ვაკანსიები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.
გაზიარება
როგორია თქვენი რეაქცია?






