Reddit-ის დირექტორი პირობას დებს, რომ საიტი „ადამიანების მიერ დაწერილად და შეფასებულად“ დარჩება

Reddit-ის დირექტორი, Steve Huffman, აცხადებს, რომ კომპანია „შეიარაღების რბოლაშია“ AI-გენერირებული კონტენტის წინააღმდეგ, რათა პლატფორმის, როგორც ადამიანური დისკუსიების საცავის, ავთენტურობა დაიცვას. კომპანია მომხმარებელთა ვერიფიკაციის ახალ მეთოდებს განიხილავს.

Reddit-ის დირექტორი პირობას დებს, რომ საიტი „ადამიანების მიერ დაწერილად და შეფასებულად“ დარჩება

Reddit-ი „შეიარაღების რბოლაშია“, რათა თავისი თემები AI-გენერირებული კონტენტისგან დაიცვას. 

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

Reddit-ი „შეიარაღების რბოლაშია“, რათა თავისი ერთგული ონლაინ თემები ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული კონტენტის მოზღვავებისგან დაიცვას, რადგან მისი ადამიანური ურთიერთქმედების უზარმაზარი საცავის ავთენტურობა სულ უფრო ღირებული ხდება ახალი AI-ზე მომუშავე საძიებო ინსტრუმენტების გასაწვრთნელად. 

აღმასრულებელმა დირექტორმა, Steve Huffman-მა, Financial Times-ს განუცხადა, რომ Reddit-ს აქვს „20 წლის საუბრები ყველაფერზე“, რაც კომპანიას პირადი ურთიერთქმედების მომგებიან რესურსს აძლევს. ამან მას საშუალება მისცა, მრავალმილიონიანი პარტნიორობა გააფორმოს Google-თან და OpenAI-სთან, რათა მათი დიდი ენობრივი მოდელები თავის კონტენტზე გაწვრთნან, რადგან ტექ-კომპანიები ეძებენ რეალური სამყაროს მონაცემებს, რომლებსაც შეუძლიათ მათი გენერაციული AI პროდუქტების გაუმჯობესება. 

მაგრამ Huffman-მა თქვა, რომ Reddit-ი ახლა იბრძვის, რათა უზრუნველყოს, რომ მისი მომხმარებლები სოციალური ქსელის ცენტრში დარჩნენ. „მაშინ, როცა დანარჩენი ინტერნეტი, როგორც ჩანს, AI-ს მიერ იმართება, იწერება ან ჯამდება, Reddit-ი აშკარად ადამიანურია“, — თქვა მან. „ეს არის ადგილი, სადაც მიდიხარ, როცა გინდა, მოისმინო ადამიანებისგან, მათი ცხოვრებისეული გამოცდილება, მათი პერსპექტივები, მათი რეკომენდაციები.“ 

 ბრძოლა ავთენტურობისთვის 

რამდენადაც Reddit-ი სულ უფრო მნიშვნელოვანი წყარო ხდება LLM-ებისთვის, რეკლამის განმთავსებლები პლატფორმაზემასიური მიგრაციითპასუხობენ. გასულ თვეს, კანის სარეკლამო ფესტივალზე, მრავალმა სარეკლამო და სააგენტოს ხელმძღვანელმა FT-ს განუცხადა, რომ ბრენდები სულ უფრო ხშირად განიხილავენ Reddit-ზე ბიზნეს ანგარიშის შექმნასა და კონტენტის გამოქვეყნებას, რათა გაზარდონ თავიანთი რეკლამების გენერაციული AI ჩატბოტების პასუხებში გამოჩენის ალბათობა. თუმცა, Huffman-მა გააფრთხილა ნებისმიერი კომპანია, რომელიც საიტის ყალბი ან AI-გენერირებული კონტენტით მანიპულირებას შეეცდება და განაცხადა, რომ იგეგმება მკაცრი ვერიფიკაციის შემოწმებების დანერგვა, რათა უზრუნველყონ, რომ მხოლოდ ადამიანებს შეეძლოთ მის ფორუმებზე პოსტვა. 

„20 წლის განმავლობაში, ჩვენ ვებრძვით ადამიანებს, რომლებსაც Reddit-ზე პოპულარობის მოპოვება სურდათ“, — თქვა მან. „თუ გინდათ, რომ საძიებო სისტემებში გამოჩნდეთ, ცდილობთ, Reddit-ზე კარგად წარმოჩნდეთ, ახლა კი LLM-ებიც იგივეა. თუ გინდათ, LLM-ებში იყოთ, ამას Reddit-ის საშუალებით შეძლებთ.“ 

Huffman-ისთვის წარმატება დამოკიდებულია იმაზე, რომ პოსტები იყოს ადამიანების მიერ დაწერილი და ადამიანების მიერ შეფასებულირაც გულისხმობს პროცესს, რომლის დროსაც მომხმარებლებს შეუძლიათ პოსტებს მისცენ ხმა („upvote“) ან ჩაუგდონ ხმა („downvote“). ეს შეიარაღების რბოლაა, ეს დაუსრულებელი ბრძოლაა“,თქვა მან. „ამის AI ვერსია ახალი ფრონტია იმავე ბრძოლაში, რომელსაც დიდი ხანია ვაწარმოებთ.“ 

Huffman-მა თქვა, რომ Reddit-ი კვლავ არ მოსთხოვს მომხმარებლებს, რეალური სახელებით პოსტონრაც საიტის ერთ-ერთი განმსაზღვრელი თვისებაამაგრამ ჯგუფი შეეცდება გამოიყენოს სერვისები, რომლებიც უზრუნველყოფენ ვერიფიკაციას, რომშენ ადამიანი ხარ, შენი სახელის ცოდნის გარეშე“. 

Reddit-ი განიხილავს World ID-ს, Sam Altman-ის Worldcoin-ის თვალის სკანირების ტექნოლოგიის, გამოყენებას, როგორც მომხმარებელთა ვერიფიკაციის საშუალებას მათი ანონიმურობის შენარჩუნებით. გასულ თვეს Reddit-მა უჩივლა AI სტარტაპ Anthropic-ს და განაცხადა, რომ მან 2024 წლის ივლისიდან მოყოლებული 100,000-ზე მეტჯერ მოახდინა მისი პლატფორმის სქრეიფინგი. „ჩვენ არ ვეთანხმებით Reddit-ის ბრალდებებს და ენერგიულად დავიცავთ თავს“, — განაცხადა Anthropic-მა. 

Huffman-ის კომენტარები იმ დროს კეთდება, როდესაც Reddit-ი ცდილობს, ბრენდები ახალი სარეკლამო ინსტრუმენტებითა და ფუნქციებით მოიზიდოს. ამ თვეში, მან ორი AI-ზე მომუშავე პროდუქტი გამოუშვა, რათა მარკეტერებს რეალურ დროში მიაწოდოს მონაცემები ტრენდული საუბრების შესახებ და რეალური რეკლამების ქვეშ დადებითი, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტი აჩვენოს. 

Huffman-მა თქვა, რომ ის მშვიდად არის Google Overview-ს გრძელვადიან გავლენასთან დაკავშირებით. „ჩვენი ტრაფიკის უმეტესობა პირდაპირ Reddit-ზე მოდისდა არა Google-ის საშუალებით, თქვა მან და დასძინა, რომსაძიებო ეკოსისტემა ვითარდება და ის ახლა არასტაბილურია, მაგრამ ეს ასევე კარს უღებს სხვა მოთამაშეებს ძიებაში, მათ შორის Reddit-ს“. 

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ უფლება განათავსონ როგორც ვაკანსიები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0