BMW-ს შემდეგი ელექტრომობილი აქამდე ყველაზე მდგრადი ავტომობილია — აი, რატომ

BMW-ს ახალი ელექტრომობილი, iX3, რომელიც Neue Klasse პლატფორმაზეა აგებული, კომპანიის ყველაზე მდგრადი მოდელი იქნება. გაიგეთ, როგორ ამცირებს BMW ნახშირბადის კვალს გადამუშავებული მასალებით, განახლებადი ენერგიითა და ახალი ბატარეებით.

BMW-ს შემდეგი ელექტრომობილი აქამდე ყველაზე მდგრადი ავტომობილია — აი, რატომ

შიდაწვისძრავიან ავტომობილთან გათანაბრების წერტილი სულ რაღაც ერთ წელიწადს შეადგენს.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

მიუნხენი — BMW-ს შემდეგი მოდელის პრემიერა მნიშვნელოვანია. როდესაც ახალი iX3 ევროპაში ამ წლის ბოლოს, ხოლო ჩრდილოეთ ამერიკაში 2026 წელს გამოვა, ის BMW-ს ელექტრომობილების ახალი ოჯახის პირველი წარმომადგენელი იქნება, რომელიც აგებულია მოწინავე ახალ პლატფორმაზე, ცნობილზე, როგორც Neue Klasse. ზოგიერთი დეტალი, რაც ახალი iX3-ის შესახებ ვიცით — მათ შორის, თუ როგორ გამოიყურება ის — კიდევ რამდენიმე კვირა საიდუმლოდ უნდა დარჩეს, მაგრამ ამ დროისთვის შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ეს BMW-ს აქამდე ყველაზე მდგრადი სერიული ავტომობილი უნდა იყოს. აი, რატომ.

BMW ყოველთვის ქმნიდა საინტერესო კონცეპტუალურ ავტომობილებს. ერთ-ერთი ჩემი საყვარელი ბოლოდროინდელი კონცეფცია, ალბათ, i Vision Circular-ი იყო, რომელიც ავტომწარმოებელმა 2021 წელს წარმოადგინა — არა იმდენად თავად ავტომობილის, არამედ იმ სამშენებლო ტექნიკის გამო, რომელიც მან წარმოაჩინა და რომელთაგან ზოგიერთი iX3-შიც გამოჩნდა.

ეს მოიცავს მონო-მასალების აქტიურ გამოყენებას. ცენტრალური კონსოლის მხოლოდ ერთი სახის პლასტმასისგან დამზადება ნიშნავს, რომ მისი გადამუშავება ავტომობილის სიცოცხლის ბოლოს გაცილებით ადვილია. BMW-მ ასევე მნიშვნელოვნად გაზარდა მეორადი მასალების გამოყენება ავტომობილში: დაახლოებით 740 კგ გადამუშავებული მასალაა, მათ შორის, ბატარეის პაკეტში არსებული ლითიუმის, კობალტისა და ნიკელის ნახევარი; ალუმინის დისკებში არსებული ალუმინის 70%; და საბურავის მატარებლებში არსებული ალუმინის 80%. წინა საბარგული („frunk“) დამზადებულია პლასტმასისგან, რომელიც 30% გადამუშავებულ სათევზაო ბადეებს შეიცავს.

ნახშირბადის კვალის შემცირება

რა თქმა უნდა, უკეთესი მასალების შერჩევაზე მეტია საჭირო, თუ სერიოზულად გსურთ, შეამციროთ თქვენი ახალი ავტომობილის ნახშირბადის კვალი. ეს განსაკუთრებით ეხება ელექტრომობილებს — მიუხედავად EV-ების ყველა უპირატესობისა, მათი აწყობა მნიშვნელოვნად უფრო ენერგოტევადია, ვიდრე ახალი შიდაწვისძრავიანი ავტომობილის.

Neue Klasse ამ მიზნის მიღწევისთვის აუცილებელია. ქარხანა დებრეცენში, უნგრეთში, სრულად განახლებადი ენერგიით იკვებება და BMW-ს დამკვიდრებულ ქარხნებთან შედარებით, ორი მესამედით ნაკლებ CO₂-ს გამოყოფს. ბატარეის პაკეტი კი, რომელიც სრულიად ახალ, BMW-ს ცილინდრულ უჯრედს იყენებს, თითო კვტ/სთ-ზე 42%-ით ნაკლები ნახშირბადის კვალი აქვს, ვიდრე პრიზმულ უჯრედებს.

ჩვენ ბევრს ვერ ვიტყვით ახალი, მე-6 თაობის ძალური აგრეგატის მოსალოდნელ ეფექტიანობაზე ამ თვის ბოლომდე, მაგრამ შეგვიძლია ვთქვათ, რომ BMW-ს გამოთვლებით, iX3-ს შეუძლია, შიდაწვისძრავიან ავტომობილთან გათანაბრების წერტილს სულ რაღაც ერთ წელიწადში მიაღწიოს.

  • თუ ავტომობილს სრულად განახლებადი ელექტროენერგიით დამუხტავთ, სულ რაღაც 17,500 კმ-ის შემდეგ, ის შიდაწვისძრავიან ავტომობილს უტოლდება.

  • ევროპული ენერგიის გენერირების ნორმალური მიქსის გამოყენებით, ეს ზღვარი 21,000 კმ-ზე მოდის.

200,000 კმ-ის გავლის შემდეგ, iX3-ს უნდა ჰქონდეს სიცოცხლის განმავლობაში 23 ტონა ნახშირბადის კვალი (ან 14.6 ტონა მხოლოდ განახლებადი ენერგიის გამოყენებით); ამის საპირისპიროდ, ჩვეულებრივ BMW X3 კროსოვერს 52.8 ტონა ექნებოდა.

დაელოდეთ 25 აგვისტოს, როდესაც შევძლებთ, მოგიყვეთ, კიდევ რა შევიტყვეთ BMW-ს შემდეგი EV კროსოვერის შესახებ.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0