რატომ უნდა მუშაობდეს Microsoft-ის შემდეგი Xbox-ი Windows-ზე

Microsoft-ის Xbox კონსოლების გაყიდვები PlayStation-ს ჩამორჩება, თუმცა კომპანია PC გეიმინგში დომინირებს. ამ ანალიტიკურ სტატიაში განვიხილავთ, რატომ შეიძლება იყოს შემდეგი Xbox-ის Windows-ზე გადასვლა Microsoft-ისთვის სტრატეგიულად მომგებიანი ნაბიჯი.

რატომ უნდა მუშაობდეს Microsoft-ის შემდეგი Xbox-ი Windows-ზე

AMD-ზე მომუშავეშემდეგი თაობის Xbox კონსოლმამაგალითი ROG Xbox Ally-სგან უნდა აიღოს. 

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

გუშინ Microsoft-მა დაადასტურა, რომ სახლის კონსოლების ბაზარს ჯერ არ ტოვებს. მოკლე ვიდეო თიზერში, Xbox-ის პრეზიდენტმა, Sarah Bond-მა, ხაზი გაუსვასტრატეგიულ მრავალწლიან პარტნიორობას AMD-სთან“, რომელიც მოიცავსჩვენი შემდეგი თაობის Xbox კონსოლებს თქვენს მისაღებ ოთახსა და ხელებში“. მაგრამ, მიუხედავად იმისა, რომ ვიცით, „ხელებშინაწილი მოიცავს Windows-ზე მომუშავე მოწყობილობებს, როგორიცაა ROG Xbox Ally, ჯერ კიდევ ცოტა რამ არის ცნობილი იმის შესახებ, თუ რას გეგმავს Microsoft-ი თავისი მომავალი სახლის კონსოლებისთვის (გარდა იმისა, რასაც Bond-ი „გრაფიკული ინოვაციის შემდეგ თაობასუწოდებს). 

თუმცა, თუ სტრიქონებს შორის წავიკითხავთ, არ გაგვიკვირდება, თუ Microsoft-ი საბოლოოდ ემზადება იმ შეუმჩნეველი კედლის დასანგრევად, რომელიც PC გეიმინგსა და სათამაშო კონსოლებს შორის არსებობს. Windows-ზე დაფუძნებული, მისაღებ ოთახზე ფოკუსირებული Xbox-ი, რომელსაც ჩვეულებრივი Windows თამაშების გაშვება შეეძლება, ხაზს გაუსვამს Microsoft-ის სიძლიერეს PC გეიმინგში და შენიღბავს კომპანიის ბოლოდროინდელ პრობლემებს სახლის კონსოლების ბაზარზე. 

WindowsBox 

ოდესღაც მკვეთრი ზღვარი PC გეიმინგსა და ტელევიზორზე დაფუძნებულ კონსოლების გეიმინგს შორის წლების განმავლობაში იშლებოდა. აპარატურის მხრივ, შეკვეთით დამზადებული კონსოლის ჩიპები და დეველოპერული გარემოები დიდი ხნის წინ ჩაანაცვლა PC-ის მსგავსმა არქიტექტურებმა, რომლებიც დეველოპერებისთვის უფრო მარტივი და სამუშაოდ მოსახერხებელია. PC-ის ინტერფეისის მხარეს კი, Steam-ის Big Picture რეჟიმისა და მთლიანად SteamOS-ის მსგავსი მცდელობები მიზნად ისახავდა PC-ზე კონტროლერით თამაშის უფრო კონსოლის მსგავს გამოცდილებად ქცევას. 

 თუ Windows-ზე თამაშის ასეთი გამოცდილება პორტატული კონსოლების მოთამაშეებს მოეწონებათ, რატომ არ მოეწონებათ ის სახლის კონსოლების მოთამაშეებსაც? 

გასულ კვირას Asus Xbox ROG Ally-ს ანონსმა აჩვენა, რომ Microsoft-ი ამ შერწყმისკენ იხრება. Windows 11-ზე მომუშავე მოწყობილობა გვპირდება, რომ Windows-ის დესკტოპის ხატულებსა და სამუშაო პანელს ახალი, სრულეკრანიანი „Xbox გამოცდილებით პორტატული მოწყობილობებისთვისჩაანაცვლებს. 

სულაც არ არის აბსურდული ვიფიქროთ, რომ შემდეგი Xbox კონსოლი ერთ-ერთი ასეთი Windows მოწყობილობა იქნება. მისაღებ ოთახზე ფოკუსირებული ყუთი, რომელიც ამ „Xbox გამოცდილებისმოდიფიცირებულ ვერსიაზე მუშაობს, გეიმერებს მყისიერ წვდომას მისცემს Windows-ისთვის შექმნილ ათიათასობით თამაშზეპლუს ათასობით ახალ თამაშზე, რომელიც ყოველწლიურად გამოდის. ასეთი პროგრამული ბიბლიოთეკა Windows-ზე დაფუძნებულ Xbox-ს მყისიერ უპირატესობას მისცემს კონკურენტ კონსოლებზე არსებულ უფრო შეზღუდულ პორტებთან შედარებით. 

მართალია, Windows-ზე დაფუძნებული Xbox კონსოლი ნიშნავს, რომ Microsoft-ი უარს იტყვის მესამე მხარის დეველოპერებისგან 30%-იანი მოსაკრებლის აღებაზე თავის ამჟამინდელდახურული ეკოსისტემისბაზარზე. და კონკურენტი PC მწარმოებლები, რომლებიც ამჟამად Microsoft-თან პარტნიორობენ, შესაძლოა, არც ისე კმაყოფილები დარჩნენ. მაგრამ ეს ყველაფერი, შესაძლოა, ღირდეს იმად, რომ Windows — და, თავის მხრივ, Microsoft-ი — სახლის კონსოლების გეიმინგის ცენტრალურ ნაწილად განმტკიცდეს. 

ბრენდის აღორძინება 

Windows-ზე მომუშავე Xbox-ი სწორედ ის არის, რაც Microsoft-ს თავისი პრობლემური სახლის კონსოლების ბრენდისთვის სიტუაციის შესაბრუნებლად სჭირდება. Xbox One-ს Sony-ს PS4-მა გაყიდვებით დიდი უპირატესობით აჯობა, Xbox Series S/X-ის გაყიდვები კი ბოლო წლებში კატასტროფულად ეცემა. ამის აღიარების ნიშნად, Microsoft-მა დაიწყო Xbox-ის ყოფილი ექსკლუზივების სხვა პლატფორმებზე შეთავაზება. 

Microsoft-ის „Xbox Series“ კონსოლები გაყიდვების მაღალი მაჩვენებლებით ნამდვილად ვერ დაიკვეხნის.

PC-ის მხარეს კი, Microsoft-ი კვლავ ძალაა, რომელსაც ანგარიში უნდა გაუწიო. პრაქტიკულად ყველა სათამაშო კომპიუტერი Windows-ზე მუშაობს, მიუხედავად Apple-ის არასერიოზული მცდელობებისა, MacOS სერიოზულ სათამაშო პლატფორმად ექცია. 

Microsoft-ი წლების განმავლობაში ამზადებდა Xbox ბრენდს PC-სა და კონსოლების გეიმინგს შორის ამ საბოლოო შერწყმისთვის. თუ ოდესღაც სახელიXbox“ Microsoft-ის კონსოლების სინონიმი იყო, ეს ასე აღარ არის 2015 წელს „Xbox on Windows 10“-ისა და შემდგომში Windows Xbox აპლიკაციის გამოშვების შემდეგ. 

ამასობაში, Microsoft-ის „Play Anywhere“ ინიციატივისა და Xbox Game Pass for PC-ის მსგავსმა შეთავაზებებმა მოთამაშეები შეაჩვია იმ აზრს, რომ შენაძენები და გამოწერები მათ თამაშებზე წვდომას აძლევს როგორც Xbox კონსოლებზე, ისე Windows PC-ებზე. თუ თქვენი მისაღები ოთახის Xbox კონსოლი უბრალოდ Windows თამაშებს პირდაპირ გაუშვებს, ამგვარი „Play Anywhere“ დაპირების შესრულება გაცილებით მარტივი ხდება. 

სწორედ ასეთი ფიქრები გამიჩნდა, როდესაც გუშინ Bond-მა თქვა, რომ Xbox „მჭიდროდ თანამშრომლობს Windows-ის გუნდთან, რათა უზრუნველყოს, რომ Windows იყოს ნომერ პირველი პლატფორმა გეიმინგისთვისდა ამავდროულად, ქმნისსათამაშო პლატფორმას, რომელიც ყოველთვის თქვენთანაა“. ეს შეიძლება უბრალოდ მარკეტინგული ფრაზები იყოს, რომელთაც Microsoft-ისგან შევეჩვიეთ. ან შეიძლება ეს იყოს მინიშნება ახალ სამყაროზე, სადაც Microsoft-ი საბოლოოდ სრულად გამოიყენებს თავის დომინირებას Windows გეიმინგში და მისაღები ოთახის Xbox კონსოლის ახალ ხედვას შემოგვთავაზებს. 

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ უფლება განათავსონ როგორც ვაკანსიები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას. 

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0