Ford-ი კურსს ცვლის და სრული ზომის პიკაპისა და ფურგონის ნაცვლად, პატარა ელექტრომობილებს გამოუშვებს
Ford-ი თავის ელექტრომობილების სტრატეგიას ცვლის. კომპანია აყოვნებს შემდეგი თაობის F-150 Lightning-ისა და e-Transit-ის გამოშვებას და პრიორიტეტს უფრო პატარა და ხელმისაწვდომ EV-მოდელებს ანიჭებს, რაც ბაზრის ცვლილებებითა და ტრამპის ადმინისტრაციის პოლიტიკითაა განპირობებული.

e-Transit-ისა და F-150 Lightning-ის შემცვლელები გარკვეული დროით გადაიდება.
Ford Motor Company-ი თავის ელექტრომობილების სტრატეგიას ცვლის. ავტომწარმოებელი პრიორიტეტს მიანიჭებს უფრო პატარა და ხელმისაწვდომ ელექტრომობილებს (EV), ვიდრე F-150 Lightning სრული ზომის პიკაპისა და e-Transit ფურგონის შემცვლელებს. Lightning-ის შემცვლელი, კოდური სახელით T3, ახლა 2027 წლის ბოლოს უნდა გამოჩნდეს, ფურგონი კი — ერთი წლით გვიან.
2025 წელს, EV-ების ათვისება ზუსტად ისე არ მიდის, როგორც ყველა ფიქრობდა — ან, უფრო სწორად, იმედოვნებდა. EV-ების გარშემო ატეხილმა აჟიოტაჟმა სწრაფად იმუშავა, მაგრამ ახალი ავტომობილის შემუშავებას უფრო მეტი დრო სჭირდება, ვიდრე ინვესტორის აღფრთოვანებას. და კიდევ უფრო მეტი დრო სჭირდება დამტენი ინფრასტრუქტურის შექმნას.
ავიღოთ Ford F-150 Lightning-ი. ამერიკელებს უყვართ თავიანთი პიკაპები და Lightning-ი უმეტესწილად ძალიან კარგი პიკაპია. ის ჩვეულებრივ F-150-ს ჰგავს და ბევრ რამეს ბენზინზე მომუშავე ეკვივალენტზე უკეთესად ან ისევე კარგად აკეთებს.
მაგრამ სრული ზომის პიკაპის ფორმისა და ზომის რაღაცას ყოველთვის დასჭირდება ბევრი ენერგია. და ეს ნიშნავს, რომ გჭირდებათ გიგანტური ბატარეა, რათა მანძილის მოლოდინები დააკმაყოფილოთ. და ეს ნიშნავს, რომ პიკაპი, რომელიც მომხმარებლებს ეგონათ, რომ $40,000 ეღირებოდა, სინამდვილეში გაცილებით მეტი ღირს. ასე რომ, ის ძნელად თუ გახდა ისეთი გაყიდვების წარმატება, როგორიც ოდესღაც წარმოედგინათ.
გაზიარება
როგორია თქვენი რეაქცია?






