Netflix-ი მომავალი ზაფხულიდან ტრადიციული სატელევიზიო არხების ჩვენებას დაიწყებს
სტრატეგიული ცვლილების ფარგლებში, Netflix-ი პირდაპირი ეთერის სატელევიზიო არხების ჩვენებას იწყებს, პირველი შეთანხმებით საფრანგეთის TF1 Group-თან. პარტნიორობა Netflix-ს მეტ კონტენტსა და ჩართულობას შესძენს, ხოლო ტრადიციულ მაუწყებლებს, რომლებიც მაყურებლების კლებას განიცდიან, გადარჩენის პოტენციურ გზას სთავაზობს.

საფრანგეთის TF1-ის არხები Netflix-ზე გავა, რადგან ხაზოვანი ტელევიზია „შეუქცევად კლებას“ განიცდის.
ნაბიჯით, რომელიც კიდევ უფრო აძლიერებს იმ საკაბელო ბიზნესის ანარეკლს, რომელსაც ის ნელ-ნელა კლავს, Netflix-ი მომავალი ზაფხულიდან ტრადიციული სატელევიზიო არხების ჩვენებას დაიწყებს.
მსოფლიოს უმსხვილესმა სტრიმინგ პროვაიდერმა დღეს გამოაცხადა, რომ მომავალი წლიდან საფრანგეთში Netflix-ის ყველა აბონენტი შეძლებს უყუროს TF1 Group-ის, საფრანგეთის უდიდესი კომერციული მაუწყებლის, არხებს. Financial Times-ის (FT) ცნობით, მომხმარებლები TF1-ის ხუთივე ხაზოვან არხს იხილავენ.
Netflix-ის ფრანგი მომხმარებლები ასევე მიიღებენ წვდომას „30,000 საათზე მეტ“ on-demand TF1 კონტენტზე 2026 წლის ზაფხულში. TF1-ის კონტენტის არჩევანი მოიცავს დრამატულ სერიალებს, რეალითი შოუებს, როგორიცაა The Voice, და სპორტულ პირდაპირ ეთერებს. ამ განცხადებამდე, Netflix-ი და TF1 უკვე იყვნენ „შემოქმედებითი პარტნიორები“ და ერთობლივად აწარმოეს ისეთი პროექტები, როგორიცაა ფრანგული ისტორიული მინისერიალი Les Combattantes. კომპანიებს გარიგების ფინანსური დეტალები არ გაუსაჯაროებიათ.
ტრადიციული მედიის მოულოდნელი მხსნელი
განცხადებაში, Netflix-ის თანა-აღმასრულებელმა დირექტორმა, Greg Peters-მა, TF1-თან შეთანხმებას აბონენტების ჩართულობის მამოძრავებელი უწოდა — ეს ის ფოკუსია, რომელზეც Netflix-ი სულ უფრო მეტად გაამახვილებს ყურადღებას ინვესტორებთან, მას შემდეგ, რაც ცოტა ხნის წინ აბონენტების რაოდენობის გაზიარებაზე უარი თქვა.
„საფრანგეთის წამყვან მაუწყებელთან გაერთიანებით, ჩვენ ფრანგ მომხმარებლებს კიდევ უფრო მეტ მიზეზს მივცემთ, ყოველდღე ეწვიონ Netflix-ს და დარჩნენ ჩვენთან ყველა თავიანთი გასართობი საჭიროებისთვის“, — თქვა Peters-მა.
ამავდროულად, TF1 იღებს სარეკლამო შესაძლებლობებს, რადგან მის არხებზე გასულ რეკლამებს, სავარაუდოდ, მეტი მაყურებელი ეყოლება Netflix-ის აბონენტების სახით.
„მაშინ, როცა ყურების ჩვევები on-demand მოხმარებისკენ იცვლება და აუდიტორიის ფრაგმენტაცია იზრდება, ეს უპრეცედენტო ალიანსი ჩვენს პრემიუმ კონტენტს საშუალებას მისცემს, მიაღწიოს შეუდარებელ აუდიტორიას და რეკლამის განმთავსებლებს ახალი წვდომა მისცეს ეკოსისტემაში, რომელიც იდეალურად ავსებს ჩვენს TF1+ [სტრიმინგ] პლატფორმას“, — განაცხადა Rodolphe Belmer-მა, TF1 Group-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა.
თუ ეს პარტნიორობა წარმატებული აღმოჩნდება, მან შესაძლოა, კარი გაუღოს სხვა ხაზოვან არხებს, გავიდნენ სტრიმინგ სერვისებზე, მათ შორის ევროპის სხვა ნაწილებსა და აშშ-ში. ზოგიერთი ხაზოვანი არხი უკვე იყენებს ისეთ სერვისებს, როგორიცაა YouTube TV, რათა „cord-cutter“ (საკაბელო ტელევიზიაზე უარისმთქმელი) აუდიტორია მიიზიდოს, მაგრამ Netflix-თან ან სხვა სტრიმინგ სერვისებთან გარიგებებმა შეიძლება მათ მეტი ბერკეტი მისცეს, მეტი სარეკლამო შემოსავალი გამოიმუშაონ და გაზარდონ და დივერსიფიკაცია გაუკეთონ თავიანთ მაყურებელს.
Belmer-მა აღნიშნა, რომ ხაზოვანი ტელევიზია „შეუქცევად კლებას“ (secular decline) განიცდის. „ჩვენ ვცადეთ ამ კლების კომპენსირება... ჩვენი საკუთარი უფასო სტრიმინგ პლატფორმის გაშვებით... მაგრამ ასევე [ვცდილობთ] დავუკავშირდეთ და ვისარგებლოთ Netflix-ის უზარმაზარი მამოძრავებელი ძალით“, — დასძინა მან.
ამ კვირის დასაწყისში, Nielsen-მა განაცხადა, რომ სტრიმინგმა, პირველად 2021 წლის მაისის შემდეგ, როდესაც Nielsen-მა ამ მონაცემების თვალყურის დევნება დაიწყო, ერთად აღებულ ტრადიციულ და საკაბელო მაუწყებლობას გადაუსწრო. მაისში, ტელევიზორის ყურების 44.8% სტრიმინგზე მოდიოდა, მაშინ როცა ტრადიციულ მაუწყებლობაზე — 20.1%, ხოლო საკაბელოზე — 24.1%. ტრადიციული და საკაბელო მაუწყებლობის მაყურებლების სტაბილური კლების ფონზე, სტრიმინგ სერვისებთან პარტნიორობა, შესაძლოა, ტრადიციული მედიისთვის მოულოდნელი მაშველი რგოლი აღმოჩნდეს.
ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსიები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.
გაზიარება
როგორია თქვენი რეაქცია?






