Dictionary.com-მა ფასიანი მომხმარებლები „გაანადგურა“, როდესაც მოულოდნელად შენახული სიტყვების სიები წაუშალა

Dictionary.com-მა მომხმარებლები იმით გაანაწყენა, რომ გაფრთხილების გარეშე წაშალა ყველა ანგარიში და შენახული სიტყვების სია, მათ შორის „Pro“ აპლიკაციის მფლობელებისთვისაც. კომპანია არ სთავაზობს თანხის დაბრუნებას და სრულად სარეკლამო მოდელზე გადავიდა, რაც ხაზს უსვამს მესამე მხარის სერვისებზე მონაცემების შენახვის რისკებს.

Dictionary.com-მა ფასიანი მომხმარებლები „გაანადგურა“, როდესაც მოულოდნელად შენახული სიტყვების სიები წაუშალა

ლექსიკონის ვებსაიტი თანხის დაბრუნებას არ სთავაზობს და ახლა მხოლოდ რეკლამებითაა ხელმისაწვდომი.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

ლოგოფილები „განადგურებულნი“ არიან მას შემდეგ, რაც Dictionary.com-მა წაშალა მათ მიერ წლების განმავლობაში საგულდაგულოდ შექმნილი რჩეული სიტყვების სიები. კომპანიამ გააუქმა ყველა ანგარიში, ისევე როგორც Dictionary.com-ის რეკლამის გარეშე გამოყენების ერთადერთი გზა — მაშინაც კი, თუ თქვენ წარსულში ურეკლამო ვერსიისთვის თანხა გადაიხადეთ.

Dictionary.com უფასო ლექსიკონს თავისი ვებსაიტისა და Android და iOS აპლიკაციების საშუალებით სთავაზობს. ის ასევე ყიდდა ფასიან მობილურ აპლიკაციებს, სახელწოდებით Dictionary.com Pro, რომელიც მომხმარებლებს ანგარიშების შექმნის, ურეკლამო აპლიკაციის გამოყენებისა და სხვა ფუნქციების (მაგალითად, გრამატიკული რჩევები და სამეცნიერო ლექსიკონები) შესაძლებლობას აძლევდა, რომლებიც ახლა გამქრალია.

ანგარიშების მოულოდნელი გაუქმება

დაახლოებით ორი თვის წინ, ინტერნეტში გამოჩნდა ცნობები, რომ Dictionary.com-ის ანგარიშები იშლებოდა და აპლიკაციები მოსალოდნელად აღარ მუშაობდა. მომხმარებლები აცხადებდნენ, რომ ვეღარ შედიოდნენ სისტემაში და წვდომა არ ჰქონდათ პრემიუმ ფუნქციებზე, როგორიცაა შენახული სიტყვები. მალევე, Dictionary.com-ის პრემიუმ აპლიკაციები Google Play-დან და Apple-ის App Store-იდან გაქრა.

Reddit-ის მომხმარებელმა, რომელმაც საკუთარი თავი პრემიუმ კლიენტად აღწერა, განაცხადა, რომ დაუკავშირდა Dictionary.com-ის მხარდაჭერის გუნდს და მიიღო პასუხი, რომელშიც, ნაწილობრივ, ნათქვამი იყო:

„ფრთხილი განხილვის შემდეგ, Dictionary.com-ის აპლიკაციაში მომხმარებლის ანგარიშები გაუქმდა. შედეგად, მომხმარებლებს აღარ შეუძლიათ თავიანთ ანგარიშებში შესვლა და შენახული სიტყვების სიებიც აღარ არის ხელმისაწვდომი. სამწუხაროდ, რადგან წინა აპლიკაციის ვერსიაში გამოყენებული კოდირების ტექნოლოგია განსხვავდება ახალ აპლიკაციაში გამოყენებულისგან, სიტყვების სიების აღდგენა შეუძლებელია“.

Ars Technica-მ სცადა Dictionary.com-თან დაკავშირება, თუმცა პასუხი არ მიუღია.

არანაირი თანხის დაბრუნება, არანაირი გაფრთხილება

Dictionary.com არ სთავაზობს თანხის დაბრუნებას პრემიუმ შენაძენებისთვის და სულ მცირე 2024 წლის აგვისტოდან აქვს პოლიტიკა, რომ „ყველა აპლიკაციის შენაძენი საბოლოოა და არ ექვემდებარება დაბრუნებას“.

წელს, კომპანიამ დაამატა ფორმულირება, რომელიც, როგორც ჩანს, ანგარიშების ბოლოდროინდელ წაშლას ეხება:

„თუ აპლიკაცია ან შიდა შენაძენი/განახლება შეწყდა, ან ამ შეთავაზების მხარდაჭერა მოიხსნა, ის აღარ იქნება ხელმისაწვდომი აღსადგენად ან გამოსაყენებლად. შეწყვეტილი აპლიკაციები ან შიდა შენაძენები ასევე არ ექვემდებარება თანხის დაბრუნებას“.

სიტყვების ოსტატები განადგურებულნი არიან

Dictionary.com-ის თანახმად, სიტყვა „განადგურებული“ ნიშნავს იყო „შოკირებული, განსაკუთრებით ღრმა დანაკარგით, იმედგაცრუებით და ა.შ.“. სწორედ ამ გრძნობას გამოხატავენ მისი ზოგიერთი მომხმარებელი.

Change.org-ზე შექმნილი პეტიციის ავტორი, Daniel Ramirez-ი, წერს:

„Dictionary.com-ის აპლიკაციამ ცოტა ხნის წინ ჩემი ყველა რჩეული სიტყვა წაშალა — კოლექცია, რომელსაც წლების განმავლობაში საგულდაგულოდ ვაშენებდი — ყოველგვარი შეტყობინების გარეშე. ეს გამოცდილება არ იყო უბრალოდ მოუხერხებელი; ეს იყო ნდობის დარღვევა, რამაც თავი იმედგაცრუებულად და უძლურად მაგრძნობინა“.

Dictionary.com-ის გადაწყვეტილება

Dictionary.com-ის მიერ პრემიუმ ფუნქციების გაუქმება შესაძლოა, რამდენიმე ფაქტორმა გამოიწვია. მობილური აპლიკაციებიდან ფულის გამომუშავება რთულია. გარდა ამისა, კომპანია მზარდ კონკურენციას ებრძვის ჩატბოტებისა და Google Search-ისგან, რომლებსაც სიტყვების განმარტებების ჩვენება ვებსაიტზე ან აპლიკაციაში გადასვლის გარეშე შეუძლიათ.

მფლობელად გახდომის შემდეგ, IXL-მა შესაძლოა, უფრო პრაქტიკულად და/ან ეკონომიურად ჩათვალა, ჰქონოდა ერთი, რეკლამაზე დაფუძნებული Dictionary.com-ის აპლიკაცია, ნაცვლად უფასო და პრემიუმ ვერსიებისა.

ანგარიშების წაშლა მომხმარებლებს ყოველთვის გაანაწყენებდა. მაგრამ Dictionary.com-მა ჭრილობაზე მარილი დააყარა იმით, რომ არანაირი გაფრთხილება არ გაუკეთებია. ეს გვახსენებს, რომ პროგრამული უზრუნველყოფის კომპანიები შეიძლება შეიცვალონ და როდესაც ბიზნესები იყიდება, მომსახურება შესაძლოა, გაუარესდეს.

Ramirez-ის პეტიცია ამტკიცებს, რომ აპლიკაციების დეველოპერებმა უნდა უზრუნველყონ „გასაგები და წინასწარი შეტყობინება“, თუ ისინი მომხმარებლის ანგარიშის მონაცემების წაშლას აპირებენ და „მომხმარებლებს მისცენ თავიანთი მონაცემების სარეზერვო ასლის შექმნის ან აღდგენის შესაძლებლობა“.

თუ მესამე მხარის საიტი ან აპლიკაცია ინახავს ინფორმაციას, რომელსაც აფასებთ, ერთადერთი გზა, რათა დარწმუნდეთ, რომ მასზე წვდომა ყოველთვის გექნებათ, არის საკუთარი ასლების შენახვა, ნაცვლად ბიზნესებსა და დეველოპერებზე დაყრდნობისა. თუნდაც ყველაფრის ხელით შენახვა მოგიწიოთ, ეს ერთადერთი გზაა, რათა უზრუნველყოთ ინფორმაციაზე წვდომა ცვალებადი მომსახურების პირობების, მფლობელობისა და ფუნქციების ფონზე.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსიები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0