Netflix-ის პირველი გენერაციული AI-ით შექმნილი სერიალი — რაც კინოსა და ტელევიზიის მომავალს გვაუწყებს
Netflix-მა გამოაცხადა, რომ პირველად გამოიყენა გენერაციული ხელოვნური ინტელექტი სრულმეტრაჟიან სერიალში საბოლოო ვიზუალური ეფექტების შესაქმნელად — კერძოდ, შენობის ნგრევის სცენისთვის სერიალში The Eternaut. კომპანიის დირექტორმა Ted Sarandos-მა აღნიშნა, რომ ტექნოლოგია უფრო სწრაფი და იაფია და სამომავლოდ AI-ს წარმოებაში, პერსონალიზაციასა და რეკლამაში უფრო აქტიურად გამოყენებას გეგმავენ.

The Eternaut-ის დებიუტი Netflix-ზე გენერაციული AI-ს დახმარებით შექმნილი სცენით შედგა.
Netflix-მა ამ კვირაში გამოაცხადა, რომ წელს გამოსულ ორიგინალურ, სრულმეტრაჟიან სერიალში გენერაციული ხელოვნური ინტელექტი გამოიყენა. პროდიუსერებმა ტექნოლოგია შენობის ნგრევის სცენის შესაქმნელად გამოიყენეს, რაც გასართობ ინდუსტრიაში გენერაციული AI-ს მზარდ გამოყენებაზე მიუთითებს.
გუშინ, ინვესტორებთან საუბრისას, Netflix-ის თანა-აღმასრულებელმა დირექტორმა, Ted Sarandos-მა, განაცხადა, რომ Netflix-ის არგენტინული სერიალი The Eternaut, რომლის პრემიერაც აპრილში შედგა, არის „Netflix-ის ორიგინალურ სერიალსა თუ ფილმში ეკრანზე გამოჩენილი პირველი საბოლოო კადრი, რომელიც გენერაციული AI-ით შეიქმნა“.
Sarandos-მა განმარტა:
„შემქმნელებს სურდათ, ეჩვენებინათ შენობის ნგრევა ბუენოს-აირესში. ასე რომ, ჩვენი iLine გუნდი [რომელიც Netflix-ის ვიზუალური ეფექტების სტუდია Scanline-ის საპროდუქციო ინოვაციების ჯგუფია], მათ შემოქმედებით გუნდთან AI-ზე მომუშავე ინსტრუმენტების გამოყენებით ითანამშრომლა... და ფაქტობრივად, ეს VFX ეპიზოდი 10-ჯერ უფრო სწრაფად დასრულდა, ვიდრე ტრადიციული VFX ინსტრუმენტებითა და სამუშაო პროცესებით დასრულდებოდა. ასევე, მისი ღირებულება ამ ბიუჯეტის მქონე სერიალისთვის უბრალოდ არარეალური იქნებოდა“.
მეტი გენერაციული AI Netflix-ზე
როგორც ჩანს, Netflix-ი მზადაა, გენერაციული AI სერიალებსა და ფილმებში უფრო აქტიურად გამოიყენოს. Sarandos-ის თქმით, ტექნოლოგია „წარმოადგენს წარმოუდგენელ შესაძლებლობას, დაეხმაროს შემქმნელებს, ფილმები და სერიალები უკეთესი გახადონ და არა უბრალოდ იაფი“.
„ჩვენი შემქმნელები უკვე ხედავენ სარგებელს წარმოებაში წინასწარი ვიზუალიზაციისა და გადაღებების დაგეგმვისას და, რა თქმა უნდა, ვიზუალურ ეფექტებში“, — თქვა მან. „ადრე მხოლოდ დიდი ბიუჯეტის მქონე პროექტებს ჰქონდათ წვდომა ისეთ მოწინავე ვიზუალურ ეფექტებზე, როგორიცაა პერსონაჟის გაახალგაზრდავება (de-aging)“.
AI-ს მიერ გენერირებული ვიდეო და სურათები სერიალებსა და ფილმებში პოპულარული სადისკუსიო თემაა, მაგრამ Netflix-ს ნაკლებად საკამათო გამოყენების იდეებიც აქვს. გუშინდელ საუბარში, Netflix-ის თანა-აღმასრულებელმა დირექტორმა, Greg Peters-მა, ხაზი გაუსვა გენერაციული AI-ს პოტენციალს Netflix-ის პერსონალიზაციისა და რეკომენდაციების შესაძლებლობების გასაუმჯობესებლად. მისი თქმით, Netflix-ი ამჟამად საპილოტე რეჟიმში ამუშავებს ფუნქციას, რომელიც ადამიანებს საშუალებას მისცემს, Netflix-ს რეკომენდაცია სასაუბრო ბრძანებებით სთხოვონ, მაგალითად: „მინდა ვუყურო 80-იანი წლების ფილმს, რომელიც ბნელი, ფსიქოლოგიური თრილერია“.
Netflix-მა ადრე გამოაცხადა, რომ 2026 წელს ის აჩვენებს ინტერაქტიულ რეკლამებს, რომლებიც გენერაციულ AI-ს იყენებს.
Sarandos-მა ადრე განაცხადა, რომ Netflix-ის მიერ გენერაციული AI-ს გამოყენება არ შეუშლის ხელს მის მიზანს, „მოყვეს შესანიშნავი ისტორიები“. ერთი წლის წინ ინვესტორებთან საუბრისას, მან გენერაციული AI ტელევიზიასა და კინოში კომპიუტერული ანიმაციის ზრდას შეადარა და განაცხადა, რომ ამან ანიმაცია გააუმჯობესა და რომ „დღეს ანიმაციაში უფრო მეტი ადამიანი მუშაობს, ვიდრე ოდესმე ისტორიაში“.
მეტი გენერაციული AI ტელევიზიასა და კინოში
აუდიტორიის ინტერესის დონე გენერაციული AI-ს მიმართ ტელევიზიასა და კინოში ადამიანისა და სიტუაციის მიხედვით განსხვავდება.
გასულ წელს, ადამიანებმა Netflix-ის დოკუმენტური ფილმი What Jennifer Did დაადანაშაულეს გაუმჟღავნებელი გენერაციული AI-ს გამოყენებაში — ბრალდება, რომელიც აღმასრულებელმა პროდიუსერმა Jeremy Grimaldi-მ უარყო. დოკუმენტური ფილმები სიმართლესა და მტკიცებულებებს უნდა ეფუძნებოდეს, ამიტომ AI-ს მიერ გენერირებულმა სურათებმა შეიძლება სანდოობა შეამციროს. ამის საპირისპიროდ, გენერაციული AI-ს გამოყენება რეალური შენობის დანგრევის თავიდან ასაცილებლად გამოგონილ აპოკალიპტურ დრამაში უფრო გასაგებია. თუმცა, გენერაციული AI-ს გამოყენება ასეთი შოუს სცენარის დასაწერად, სავარაუდოდ, განსხვავებულ რეაქციებს გამოიწვევდა.
ტელევიზიასა და ფილმებში გენერაციული AI-ს გამოყენება მომდევნო რამდენიმე წელიწადში, სავარაუდოდ, გაიზრდება, რადგან ინდუსტრიის ლიდერები, როგორიცაა Disney, ტექნოლოგიის გამოყენების გზებს იკვლევენ.
დისკუსიის დიდი ნაწილი გენერაციული AI-ს შესახებ ტელევიზიასა და კინოში ფოკუსირებულია კრეატიულობისა და სამუშაო ადგილების შემცირების პოტენციალზე. თუმცა, ასევე არსებობს გულწრფელი სწრაფვა, გავიგოთ, როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგია შემოქმედებითი, ადამიანური იდეების გასაძლიერებლად. საზოგადოება სწავლობს, თუ რისი გაკეთება შეუძლია და არ შეუძლია გენერაციულ AI-ს, და ის, თუ როგორ იქნება მიღებული ტექნოლოგია სერიალებსა და ფილმებში, სავარაუდოდ, დამოკიდებული იქნება იმაზე, თუ როგორ, როდის, რატომ და რამდენად ღიად იქნება ის გამოყენებული.
ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსიები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.
გაზიარება
როგორია თქვენი რეაქცია?






