ფედერალური მთავრობა ავტომწარმოებლებს ეუბნება, საწვავის ეკონომიის ჯარიმების გადახდა დაივიწყონ

აშშ-ის მთავრობამ ავტომწარმოებლებს აცნობა, რომ საწვავის ეკონომიის სტანდარტების (CAFE) დარღვევისთვის ჯარიმებს აღარ დააკისრებს. ეს ნაბიჯი, რომელიც 2022 წლიდან ამოქმედდება, აზიანებს მომხმარებლებს და დიდ დარტყმას აყენებს Tesla-ს მომგებიანობას, რადგან აქრობს ნახშირბადის კრედიტების ბაზარს.

ფედერალური მთავრობა ავტომწარმოებლებს ეუბნება, საწვავის ეკონომიის ჯარიმების გადახდა დაივიწყონ

ტრამპის ადმინისტრაციის გადაწყვეტილება ნიშნავს, რომ 2022 წლის სამოდელო წლიდან ჯარიმები აღარ იქნება.

საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს
საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიები გეძებენ!
ეწვიე ITJobs.ge-ს

შეერთებულ შტატებში მანქანების გამყიდველ ავტომწარმოებლებს ახლა საწვავის ეკონომიაზე ზრუნვის კიდევ უფრო ნაკლები სტიმული აქვთ. როგორც Ars-მა ადრეც აღნიშნა, ამჟამინდელი ადმინისტრაცია და მისი რესპუბლიკელი მოკავშირეები კონგრესში აქტიურად მუშაობენ იმ ფედერალური რეგულაციების ძირის გამოთხრაზე, რომლებიც ჩვენი ავტოპარკის უფრო ეფექტიანად ქცევას ისახავდა მიზნად.

ზოგიერთი ზომა ელექტრომობილების გავრცელების შემცირებას ისახავდა მიზნად — მაგალითად, IRS-ის საგადასახადო შეღავათი სუფთა მანქანებისთვის სექტემბრის ბოლოს გაუქმდება. სხვები კი მიმართული იყო ფედერალური საწვავის ეკონომიის რეგულაციების წინააღმდეგ, რომლებიც ავტომწარმოებლებს ავალდებულებდა, დაეკმაყოფილებინათ ავტოპარკის ეფექტიანობის კონკრეტული საშუალო მაჩვენებლები, წინააღმდეგ შემთხვევაში კი დიდი ოდენობის ჯარიმები ემუქრებოდათ. ყოველ შემთხვევაში, აქამდე ასე იყო.

Reuters-ის მიერ ნანახი წერილის თანახმად, რომელიც ავტომწარმოებლებს გზატკეცილების უსაფრთხოების ეროვნულმა ადმინისტრაციამ (NHTSA) გაუგზავნა, ფედერალურმა მთავრობამ გადაწყვიტა, აღარ დააკისროს ჯარიმები იმ კომპანიებს, რომლებმაც კორპორატიული საშუალო საწვავის ეკონომიის (CAFE) ლიმიტებს 2022 წლის სამოდელო წლიდან გადააჭარბეს.

Biden-ის ადმინისტრაციის დროს, CAFE-ს ჯარიმები გაიზარდა და სტანდარტზე 0.1 mpg-ით ნაკლები მაჩვენებლისთვის თითოეულ ავტომობილზე $17 შეადგინა. 2011–2020 წლებში ავტომწარმოებლებმა (OEMs) ჯარიმების სახით $1.1 მილიარდზე მეტი გადაიხადეს — ეს ფული ახლა აღარ შეგროვდება. ისეთი ავტომწარმოებლებისთვის, როგორიცაა Stellantis-ი, რომელმაც ბოლო ათწლეულის განმავლობაში თითქმის $600 მილიონი გადაიხადა, ეს ცვლილება მნიშვნელოვანი იქნება.

„ბოლო 50 წლის განმავლობაში საწვავის საშუალო ეკონომია გაორმაგდა, რაც ნიშნავს, რომ მძღოლები ამ პროგრამის წყალობით ყოველწლიურად ათასობით დოლარს ზოგავენ საწვავზე. ამ პროგრამის შესუსტება, იქნება ეს წესების შეცვლით თუ მისი პირდაპირი გაუქმებით, ნიშნავს, რომ რიგით ამერიკელებს მეტი ბენზინის ყიდვა მოუწევთ, ხოლო ბენზინზე გაზრდილი მოთხოვნა უფრო მაღალ ფასებს ნიშნავს. ეს არ არის ის, რაც ახლა გვჭირდება“, — განაცხადა Albert Gore-მა, ნულოვანი ემისიის ტრანსპორტის ასოციაციის აღმასრულებელმა დირექტორმა.

„[ტრანსპორტის დეპარტამენტის] ინტერპრეტაცია არსებული რეგულაციების რეტროაქტიულად შეცვლას ცდილობს, რაც გაურკვევლობას უქმნის იმ მწარმოებლებს, რომლებიც ამ მისაღწევი სტანდარტების შესრულებას ცდილობდნენ. ის ასევე უგულებელყოფს ამერიკის ავტობაზრის ტრანსფორმაციას, რადგან ახალი მანქანების გაყიდვების 19%-ზე მეტი ალტერნატიულ ძრავებზე მოდის — მათ შორის ჰიბრიდებზე, პლაგ-ინ ჰიბრიდებსა და სრულად ელექტრომობილებზე. ამასობაში, სენატის წინადადება, არ აღსრულდეს ფედერალური რეგულაციები, აზარალებს იმ მწარმოებლებს, რომლებმაც ინვესტიცია ჩადეს არსებული წესის შესრულებაში“, — ნათქვამია Gore-ის განცხადებაში.

ყველა ავტომწარმოებელი არ იქნება ამ ცვლილებით კმაყოფილი. CAFE-ს სამიზნეების გაუქმების შედეგად, იმ მწარმოებლებს, რომლებიც გარემოს აბინძურებენ, აღარ აქვთ მიზეზი, შეიძინონ ნახშირბადის კრედიტები Tesla-სგან. როგორც ბოლო კვარტლებში ვნახეთ, ეს ნახშირბადის კრედიტები სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდებოდა Tesla-სთვის მომგებიანობის შესანარჩუნებლად, რომელიც ბოლო რამდენიმე წელია მკვეთრად დაეცა, რადგან მომხმარებლები დაიღალნენ კომპანიის მცირე და მოძველებული პროდუქციის ასორტიმენტისგან, ასევე იმედგაცრუებულნი არიან აღმასრულებელი დირექტორის, Elon Musk-ის, მემარჯვენე პოლიტიკური შეხედულებებით.

ეს, ნაწილობრივ, განზრახ ხდება: Reuters-ი აღნიშნავს, რომ სენატორმა Bernie Moreno-მ (რესპუბლიკელი, ოჰაიო) — რომელიც, სხვათა შორის, ავტოდილერების მფლობელია — სხვა მწარმოებლების მიერ Tesla-სთვის ნახშირბადის კრედიტებში გადახდილ თანხებს „აღმაშფოთებელი“ უწოდა.

ITNEWS-ის მეგობარი ვებ-გვერდია ITJOBS.GE. ITJOBS.GE-ზე ორგანიზაციებს და ფიზიკურ პირებს, აქვთ საშუალება განათავსონ როგორც ვაკანსიები, ტრენინგები და ივენთები ასევე კონკრეტული Tech დავალებები, რისთვისაც ეძებენ დეველოპერებს, დიზაინერებს, სეო სპეციალისტებს და ა.შ. ITJOBS.GE - იპოვე დასაქმების საუკეთესო შესაძლებლობები ან გამოაქვეყნე ვაკანსია / დავალება და მიაწვდინე ხმა სასურველ აუდიტორიას.

გაზიარება

როგორია თქვენი რეაქცია?

მოწონება მოწონება 0
არ მომწონს არ მომწონს 0
სიყვარული სიყვარული 0
სასაცილო სასაცილო 0
გაბრაზებული გაბრაზებული 0
მოწყენილი მოწყენილი 0
ვაუ ვაუ 0